Vind t eigenlijk best onverantwoord om mensen met zo weinig verstand van overleven zo op een eiland te zetten. En t zijn wel echt flinke ego's bij elkaar zeg.....
Goed uitgezocht met de kaartenbak van het castingbureau😉 (Wat heel vaak gebeurt bij dit soort programma's)
Dat was wat de presentator ook zei bij een interview nadien; dat hij tussendoor nog getwijfeld had of dingen nog verantwoord waren... Het zal dus best ver gaan. Maar uiteindelijk gaat het allemaal goed....
Ik had er meer van verwacht. Het kon me totaal niet boeien, vooral die uitleg van Arie tussendoor, saai! Ga er niet meer naar kijken. Ik wacht met smart op Temtation Island!
Heerlijk! Zo had Utopia moeten zijn. 😂 Chaos en gezeur om niets 😜 Serieus... De tweede dag al overwegen naar huis te gaan omdat je onder de insectenbeten zit???!!! 😂😂😂 Voor mij leedvermaak ten top. Deze mensen kiezen er zelf voor, 4 weken lang zonder dat daar een geldprijs aan vastzit? Wat drijft deze mensen dan?
Het heeft mij positief verrast. Eindelijk eens een keer geen BN'ers maar 'gewone' mensen, en echt de realiteit van een onbewoond eiland zonder allemaal spelletjes en neppigheid. Ik kijk normaal dit soort programma's niet, maar deze vind ik wel leuk.