ohh dat geloof ik direct.... als je zag hoe ze al deed tegen haar dochter in de serie... pff dan mens is echt gestoord!!!...
over dat programma gesproken, is echt een goed voorbeeld... bij ons hier in de buurt zijn op 1 school 4 vriendinnetjes met opzet zwanger geraakt... ze zijn 15/16... naar aanleiding van dit programma, vond dit erg om te horen...word echt te makkelijk over gedacht en hun ouders zitten er weer mee...
Ik ben gisteren toevallig op de serie uitgekomen (meestal was ik net te laat), maar hoe deed dat mens tegen haar dochter! Krijg het artikel helaas niet geopend...
Ja ze is echt gestoord om haar eigen dochter te mishandelen zeg.... Ook nog de moeder van haar eigen kleinkind...
Dat verbaast me eerlijk gezegt niks. Vond het ook schokkend dat die moeder zo luchtig deed in die finale-uitzending over die klap. Alsof het normaal was. Volgens mij is die moeder psychisch niet okee, raar mens.
Nou het zou me niets verbazen als het waar is. Irriteerde me al dood aan het gedrag van die moeder in de serie.
Heb het niet zo op dit soort 'reality shows'. Vind het leuk om te zien, heb dan ook alles bekeken via mtv.com. Maar ik doel meer op het knippen en plakken door producers, die laten zien wat ze willen laten zien. Erg riskant. Ben het ook niet eens met het gedrag van haar moeder, zeker niet het slaan van je kinderen en als dit verhaal waar is het mishandelen. Maar hetgeen ik op de show gezien heb, afgezien van die klap in de auto (heb een hekel aan slaan!). Zie ik dat zij als moeder het beste met haar dochter voorheeft. Hoop echt voor hen dat dit niet waar is, en een opgeblazen roddel is.
Ik vond die moeder toen al gemeen en harteloos, hoe ze haar kind aan haar lot overliet toen ze helemaal kapot was, ze mocht bij wijze van spreken nog geen uurtje even doorslapen ofzo, natuurlijk snap ik dat ze dom is geweest om zwanger te worden maar eens is het genoeg met straffen en moet je werken aan een oplossing die leefbaar is voor iedereen ipv in het straffen blijven hangen (zoals die oma deed) echt een "takkewijf" vond ik het! Het verbaast me dus ook niets! Ik vond trouwens dat meisje het heel leuk doen viel me reuze mee want dacht er eerst anders over!
wow heftig zeg, maar ik volg ook al een tijdje het vervolg op 16 en pregnant, 'teen mom' daarin is het eerste jaar met het kindje gefilmd.. daar zie je wel dat ze alles door haar moeder laat doen en ze gaat zelf elke dag op stap.. dat ze ook al opzoek was naar eige woonruimte enzo.. hier kan je alle afleveringen zien van het eerste jaar Looking For Love | Ep. 101 | Teen Mom | Full Episode Video | MTV
Ik denk dat zij ook niet al te makkelijk is. Maar ik geloof dat ze de enige is van de teenmoms die nog thuis woont. Dat is ook niet makkelijk. Haar moeder is ook niet de makkelijkste, ze bemoeit zich volgens mij echt overal mee. Dat resulteert begrijpelijk in flinke conflicten. Al vind ik haar moeder niet perse als de ultieme bitch overkomen hoor.
Nou, ik vind het weer zwaar overdreven. Ik kreeg ook wel es een tik voor de arm, maar nooit in het gezicht. Zal mijn kids niet slaan, maar zo wat ik zag had ze het beste met haar voor. Kom op, dat is zestien zwanger, wat denk je dat het altijd makkelijk is voor de moeder? ze mag blij zijn dat ze nog wil helpen..
Aanvulling... Het kan ook niet anders dat hier een vervolg op komt, die moeder zag er niet altijd even fris uit.. maar ik weet niet wat ik moet geloven. Ferrah kan ook wel eens goed het bloed onder de nagels bij haar moeder vandaan halen.
Wat is dat nou weer voor een onzin? Ze is moeder, geen kind meer. Haar moeder heeft er zelf voor gekozen haar kind in huis te nemen, ze had enigzins kunnen voorzien hoe het er in de toekomst uit zou zien. Ik ben van mening dat slaan altijd slecht, een teken van je eigen zwakheid. En om dan ook nog je eigen kind te slaan vind ik ronduit belachelijk. Ze hoeft niet grenzeloos dankbaar te zijn hoor. Ik heb ook een tijdje thuis gewoond met mijn dochter, omdat mijn ex de benen had genomen, ze zijn heel lief geweest. Ik ben ze ontzettend dankbaar, maar als mijn moeder zoiets bij mij gedaan had denk ik ook dat ik gewoon aangifte had gedaan. Slaan is iets anders, dan iemand opzettelijk laten stikken. Dat doe je niet helemaal in een opwelling.
@ prrrsam: ik denk niet dat iemand het hier goed vindt dat een moeder haar kind slaat. Het gaat om de ernst van het bericht. Dat haar moeder zou worden aangeklaagd voor huiselijk geweld en dat ze zou hebben geprobeerd haar te wurgen. Het zou mij ook niets verbazen als dit lichtelijk is overdreven.