Fastfoodbaby's

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door LiveLaughLove, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Ik zit hier echt met open mond erna te kijken. Echt te erg. Mijn oudste van 5 kent de meeste dingen die hun eten niet eens. Een dreumes van 19 mnd die 6 blikjes cola per dag krijgt

Echt ongeloofelijk.

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Zag net een heel klein stukje maar we hebben t snel overgezet, voordat we onze dreumes op ideeën brengen :p ;)

3. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Ik zit hier ook met grote ogen te kijken. Dat eerste kindje van 19mnd dat tot wel 6 blikjes cola per dag krijgt als drinken naast de afhaalmaaltijden elke dag..

Ongelooflijk....

4. Honeybeeb

En 30x (!!) minstens per dag snoept, loopt zelf naar de snoepkast om snoep te pakken.

Sorry hoor maar die ouders, sporen die wel?

5. willow23

willow23 Niet meer actief

:$ ik kijk niet maar dit is wel schokkend zeg!!!!

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    welke zender?
    edit gevonden ;)

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Haha toevallig! Ik zit ook te kijken en wou net topic over openen. Echt bizar... Dat ene gezin eet 5 afhaalmaaltijden per week en dat jochie drinkt 6 blikjes cola per dag!:$ ik zit echt vol verbazing te kijken.

En die vrouw die nu is, besteld elke dag kebab! Echt bizar

8. Honeybeeb

Het wordt erger, dat tweede kindje scoort 24 bekers frisdrank per dag...

En dag zich afvragen hoe het komt dat haar zoontje zo hyperactief is, sjeees....

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Welke zender? Ik ken ook iemand die wekelijks frikadellen geeft aan haar 1-jarige.. dat vindt ik al not-done!

10. Honeybeeb

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Plof met mijn kont op de bank.... reclame pff :p

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat ik nog het meest schokkende vind is dat die kinderen nooit een gezonde maaltijd hebben gehad.

13. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Bizar als ik dat zo lees. Mijn dreumes krijgt alleen maar roosvicee eigenlijk en soms een pakje drinken (taxi ofzo). Cola is niet voor de kleine mannetjes.

14. LiveLaughLove

Ik kan er met mijn verstand ook niet bij. Toen mijn oudste nog jong was kreeg ze pas met anderhalf haar eerste frietje.
    De kids hier vinden de mac niks aan haha. Maar ze mogen hier ook geen cola of frisdrank. Ze krijgen diksap of ranja en nu in de vakantie wat meer een pakje drinken.

15. LiveLaughLove

in drie jaar tijd nooit geen groente en normale aardappelen. Vind dit toch bijna verwaarlozing/mishandeling

16. Honeybeeb

Die moeder van suikergek harley (jongetje (3jr ofzo, dat 24 bekers frisdrank drinkt), is nog steeds niet begonnen aan het dieet wat haar zoontje is voorgeschreven. Waarom niet? Omdat ze er nog niet is aan toegekomen, te druk met haar levensstijl (eigen woorden).

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Is dat een serieuze vraag?

18. Honeybeeb

Nou zo wil ik het wel noemen. Dit heb ik nog nooit gezien of gehoord. Zo extreem dan :$

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zag laatst ook een kindje in een kinderwagen van nog geen 2 jaar met een blikje cola, was rond lunchtijd. Was helemaal verbaasd, maar goed het kan nog erger dus!

20. Honeybeeb

Ja, maar was meer omdat ik in shock ben. Conclusie, ze sporen werkelijk niet.

Deel Deze Pagina