Samantha

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kanarie, 17 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Volgens de Telegraaf heeft Samantha (Barbie) voor de 4e keer een poging tot zelfmoord gedaan.

Over hoe ik tegenover zelfmoord sta laat ik in het midden, maar ik schrik echt van de reacties op FB. Van dat ze zelfs dat niet kan, aandachtsh**r etc. etc.

Zijn 'wij' onze menselijkheid verloren en zien we alleen een vrouw die mislukt is in het leven? Die verrot gescholden mag worden?

Zijn wij vergeten dat het een mens is, met ouders, kinderen en haar eigen lijden? Is het zo moeilijk om te begrijpen dat zij intensieve hulp nodig heeft, omdat ze daartoe blijkbaar zelf niet in staat is.

Sorry, ik schrok gewoon van de harde reacties op het bericht

Loets, Noorie, Zara75 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    triest he.. domme mensen... triest machogedrag.. etc etc... stiekem zijn er best veel van...

3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.460
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ben het helemaal met je eens.

Ze moet overigens wel tegen zichzelf beschermd worden. Die drang naar aandacht online is ook een verslaving. Het is desastreus voor vrouwen zoals zij.

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Die lui die dat plaatsen zijn vaak juist de grootste losers die op deze aardkloot rondlopen

Zonnestralen vindt dit leuk.
  5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dat meisje moet echt tegen haarzelf en deze maatschappij in bescherming worden genomen. Ziet niemand nu dat dit zo blijft als zij geen goede hulp krijgt? Dit is ook echt niet ok voor haar kinderen... zo zielig deze situatie.

citroenrasp vindt dit leuk.
  6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Facebook lijkt sowieso wel een riool van sneue mensen zonder hersens.

Ik heb geen mening over deze vrouw, ik ken haar niet. Het voelt voor mij ongepast om haar problemen, die van zware aard zijn, zo publiekelijk te bespreken. Alsof en ander recht heeft op leed wat privé is en hooguit in familiaire en medische kring besproken hoeft te worden.

Maahn en Huismuisie vinden dit leuk.
  7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.868
    18.642
    113
    Vrouw
    De reacties vind ik triest. Maar snap überhaupt niet dat het in de media moet komen als bekend is hoe er gereageerd wordt.... geef gewoon wat privacy

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Journalistiek was vroeger chique, tegenwoordig allang niet meer. Er zijn goede journalisten en opinie makers hoor, maar blijkbaar ook heel veel zonder inhoud, zou het vraag en aanbod zijn met onze huidige maatschappij? Ook veel mensen zonder inhoud? En daar bedoel ik niet de vrouw uit de topic titel in maar wij mensen in zijn algemeenheid.

Maslov vindt dit leuk.
  9. Maahn

Maahn Lid

12 apr 2019
    38
    31
    18
    Vrouw
    Ninja
    Limsa lominsa
    Zelfs het medische blijft niet prive. Las ergens vorig jaar dacht ik, iets over dat een verpleegkundige uitgebreid haar medisch dosier zat te bekijken, iets waarvan zij verder niks mee te maken had, maar omdat het over Samantha ging was ze nieuwsgierig. Wat ze er verder mee gedaan hebt was mij niet duidelijk maar ze zijn er blijkbaar wel te weten gekomen dat ze er tussen zat te neuzen en dat dat niet mocht. (ik weet verder ook niet hoe dat precies zit met patienten dosiers en wie dat mag bekijken)

Vind het hoe dan ook erg sneu, ik ken haar niet, ik heb ook helemaal niks met de programma's waar ze aan mee deed. Maar idd die reacties over haar zijn echt schandalig.

10. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Er waren zelfs 88 waarschuwingen uitgedeeld aan mensen die niets in het dossier te zoeken hadden, 88 o_O

11. Maahn

Maahn Lid

12 apr 2019
    38
    31
    18
    Vrouw
    Ninja
    Limsa lominsa
    Jesus dat is echt een hoop:O dat wist ik niet, ik dacht dat het maar om 1 persoon ging. Dat mensen dat zomaar even doen, en dat verwacht je ook niet.

12. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik ben geen fan van Samantha en heb het commentaar dan ook niet gelezen, maar vind het wel enorm sneu dat er mensen zijn die haar voor van alles en nog wat uitmaken en haar de grond in boren. Helaas werkt het wel zo tegenwoordig, mensen kunnen online van alles en nog wat zeggen en doen om zichzelf maar een beter gevoel te geven en dat ze daarmee schade aanrichten interesseert ze vrij weinig. Keur het niet goed en wil dat echt niet goed praten, maar er wordt toch niet ingegrepen dus blijft het vrij spel voor die kneuzen. Hoop wel voor Samantha dat ze echt serieus hulp gaat zoeken en ze dan onder toezicht blijft. Ze heeft verdikkeme kinderen die op haar rekenen. Vind ik echt sneu voor ze :( En inderdaad eens dat ze dit soort zaken gewoon privé moeten houden. Lijkt me in haar situatie al helemaal olie op het vuur gooien.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zag dat Nu.nl er helemaal niks over had geschreven.

Dat is misschien toch wel heel netjes. Ik vind Nu.nl meestal wel een erg clickbait minded site.

Ik vind het voor haar echt vreselijk. Ze had al veel eerder beschermd moeten worden. Die mensen die ooit haar zo hebben uitgebuit ( programma makers) moeten zich kapot schamen.

14. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Je mag alleen kijken als je als behandelaar betrokken bent en ook alleen op onderdeel waarvoor jij betrokken bent en informatie nodig hebt of moet neerzetten.

Bij ons is terug te zien wie, hoe lang en welke onderdelen van elektronische patiënten dossier geopend zijn.

Schandalig dat die privacy geschonden is

Maahn vindt dit leuk.
  15. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.627
    8.364
    113
    Vrouw
    Zelfde geld voor AD. Daar kwam ook niks voorbij.

bosi333 vindt dit leuk.
  16. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.439
    21.825
    113
    Triest hoor. En dan doel ik zowel op de reacties als dat ze kennelijk zo met zichzelf in de knoop zit. Ik denk dat het voor deze mevrouw heel goed zou zijn om voorgoed genegeerd te worden door de media.

MariTheresa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina