Cel geist voor poging doodslag op baby | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Onvoorstelbaar toch, ik ben er gewoon een beetje raar van.
Ik snap die advocaat ook niet. (Zwaar beroep lijkt me dat trouwens!) Advocaat Arne Kloosterman vindt dat zijn cliënt niet had kunnen voorzien dat de baby een verhoogd risico op letsel had en dus vrijgesproken moet worden van poging tot doodslag. Van zware mishandeling is evenmin sprake, nu het kindje zich goed ontwikkelt en geen blijvend letsel heeft opgelopen. Dus....volgens die advocaat is het normaal om je jonge babietje op een matrasje op de grond in een kamer te leggen en vervolgens als een gek met dat matras tekeer te gaan. (Lijkt me niet dat het zachtjes is gegaan gezien het letsel!). Hopelijk krijgt de man een beste gevangenisstraf!
niet te geloven wat een mongool zeg! ze moeten hem eens flink op en neer schudden net zolang totdat ie hersenletsel heeft en dan lekker laten rotten achter de geraniums!
Ziek gewoon... een beetje mens snapt toch ook wel dat je zoiets niet kan doen met een baby.. vind het altijd zo makkelijk gezegt 'ik wist het niet' En die advocaat moet zich ook diep schamen met zulke uitspraken.. dus als iemand er niks aan over houd mag je hem wel eerst even wat aandoen... Kanzo boos worden van zulke mensen, bah.
Ik bedoel hiermee dat ik het onvoorstelbaar vind dat je een kind op een matras legt in een kamertje waar de vader wil gamen. En als het kindje dan niet stil is heel hard op het matras duwen. De vader had wel het benul om te denken dat zijn kindje last van de buik had, maar niet dat het levensbedreigend is voor baby's om door elkaar geschud te worden .... en dan ook nog een baby die zes weken te vroeg is geboren! Dat is toch, op zijn zachtst gezegd, raar?
OMG dit is de reden dat ik een advocaat ben geworden...ik zou noooooit met mezelf kunnen leven om dat soort maffen vrij te spreken....ongelofelijk...castreren die man en met een vlot de oceaan op duwen.
Ja maar als je dit niet zou willen weten kun je je titel toch wel duidelijker omschrijven? Stel je linkt naar een site waar echt iets heel vreselijks op te zien is. Je kunt het toch wel omschrijven als man legt baby op matras terwijl hij aan het games is. Zo moeilijk is dat toch niet.
Onvoorstelbaar wat heb je toch ook achterlijke lui op deze aardbol rond lopen. Voor mijn gevoel lees je dit soort dingen ook steeds meer. En zo'n advocaat mogen ze van mij ook een flinke rot schop geven. Domme uitspraken van die advocaat.
Sorry? Snap niet goed waar ze zich druk over maakt eigenlijk... Ik snap het volgende in het verhaaltje niet: "Toen de baby niet stil werd, heeft hij een keer of twee hard op het matras gedrukt, waardoor het hoofdje op en neer is gegaan. Korte tijd later werd het kindje slap en braakte bloed. Ter H. vroeg de moeder van het kind direct de ambulance te bellen. Twee weken later werd hij gearresteerd op verdenking van poging tot doodslag." Waar was de moeder? Liet ze dit allemaal maar toe, wat die fijne vriend van haar deed? Ik vind dan dat ze wel medeplichtig is eigenlijk. Ik zou gek worden als ik zag dat mijn man zoiets zou doen. Die man is ziek. Ik vind dat ze hetzelfde met hem mogen doen. Stop hem maar in een kermisatractie die over de kop gaat, en dan uren achter elkaar op de hoogste stand.