Jippie! Ik ga weer. Ben in de zomer van 2004 al een x geweest met m'n schoonzus en nu ga ik met m'n man en nemen we m'n ouders mee omdat ze 1 dag in de week op Jill passen. We geven dan geen geld maar dit vonden we een leuk alternatief. M'n man vind het helemaal niks maar ik weet zeker dat als we er eenmaal zitten, hij het ook een spektakel vind!
ik mag ook gaan van mijn hubbie voor mijn verjaardag. Moet alleen nog iemand zoeken die mee wil hahah Hij wil zelf absoluut niet!!
Ikke ikke ikke hahahaha grappie. Ben vorig jaar al geweest. Het is zo mooi!!!! Echt de moeite waard. Ik ga toch nog proberen om ook nog gauw voor eind augustus nog een keertje te gaan. Dit mag je gewoon niet missen!!
Mijne ook niet en m'n vader ook niet maar ik heb gewoon gereserveerd. Dat gedram altijd. Ik weet zeker dat ie achteraf zegt dat ie blij is dat ie mee is gegaan.
Als je nog plaatsen wil hebben, mag je denk ik wel opschieten met reserveren want het draait nog maar tot ergens in augustus. Ik heb The Lion King zelf niet gezien, maar het lijkt me een indrukwekkende show. De hoofdrolspeler (degene die Simba speelt), gaat na The Lion King ook een van de hoofdrollen in The Wiz invullen. Namelijk de vogelverschrikker. Ik denk erover om daar wel heen te gaan. Tja, alle musicals vind ik leuk maar om nou naar allemaal te gaan, dat is een beetje duur. Keuzes, keuzes, keuzes... Groetjes, Wendy