Ik heb de eerste helft gezien. Die vrouw was vooral erg goed in de schuld aan haar man geven, terwijl zijzelf volgens mij het grootste probleem vormde. Echt een vreselijk mens, zo kil en liefdeloos, bah! En dat huis was echt te goor voor woorden!
Ik heb het ook zitten kijken en vond het best een heftige situatie deze keer. Maar gelukkig lijkt het weer goed te gaan! Huis was idd best bah! Maar het was wel erg duidelijk dat zij echt niet lekker in haar vel zat en dat uitte zich ook in het zorgen voor haar huis denk ik...
ff met de tafel op de vuist slaan zei die man,,, nou toen kwamen wij niet meer bij en toen hij later planken stuk moest slaan helemaal...
Ik vind het een dom programma. Zo nep,alsof mensen in een week al hun problemen op kunnen lossen en weer helemaal in love zyn, terwijl ze elkaar daarvoor nog konden killen En die spiegel vind ik echt hilarisch ahahaha, als dat al je problemen kon oplossen zouden mensen voortaan maar niet meer jaren lang in therapie moeten gaan, maar gewoon voor de spiegel moeten gaan staan met diane ernaast die de psycholoog uithangt hahaha.
ik vind dit ook echt zooo´n stom programma... zowiezo snap ik niet dat mensen aan zoiets mee doen en zichzelf zo op tv vertonen.alsof indd binnen een week ineens al die problemen weg zijn..
Die vrouw die in dat programma zat is een oud collega van mij. Ik weet dat ze toen al heel veel problemen had met zichzelf en voornamelijk ook met anderen om haar heen. Vind het dus niet gek dat haar relatie ook niet goed gaat. Volgens mij liep dat toen ook al niet lekker.
ik vond het wel zielig! Je kon gewoon zien dat die vrouw niet lekker in haar vel zat. En het huishouden, tja het zag er vies uit en dat hoort natuurlijk niet, maar de rommel op een zolderkamer; komop daar hoeft toch niet zo'n drama om gemaakt worden. Wij hebben zelf geen zolder, maar volgens mij ken ik niemand die de zolder helemaal superstrak en schoon heeft. En zoals voor mij al genoemd werd. Die vrouw zat zelf niet lekker in haar vel waardoor ze haar huis ook verslonsde. Ik moest idd wel lachen om die man die telken de uitdrukkingen net iets fout zei. Ik vind alleen wel irritant dat elke week het probleem bij de vrouwen ligt, terwijl juist ook de vrouwen ervoor kiezen om aan dit programma mee te werken. @cossy. Ik vond dat echt een irritante man. Hij leek er helemaal geen moeite voor te willen doen ofzo. Beetje zielig voor die vrouw.
Tja mijn zolder ziet er ook niet netjes uit, maar het is ook geen leefzolder (stouw daar alle spullen heen die ik niet kwijt kan) Maar de rest van het huis....gadver....krijg hierdoor wel direct zin in schoonmaken
Hahaha Vlekje ik heb na gister vandaag mijn hele bovenverdieping weer eens onder handen genomen! Wat was dat huis vies zeg! Wij kijken het wel eens, en laatst zei ik tegen mijn man dat ik wel weer eens naar de zwaluwhoeve wil. Zei hij: ik geef je wel op voor look of love (kortom: opgeruimd staat netjes haha). Ik zie heel wat gefrustreerde mannen en vrouwen voorbij komen in dat programma. Alsof alles aan hun partner ligt. Waarom hebben ze soms zo weinig zelfreflectie?
Wij kijken het ook weleens. Vooral als er niets anders op is eigenlijk.. HEt valt me idd op dat het grootste probleem vaak bij de vrouwen ligt, en dat de vrouwen vaak wel aan de bel hebben getrokken. Maar ik kan me niet voorstellen, dat als je relatie al zo in de shit zit, dat je zelfs al overweegt om uit elkaar te gaan, dat dat in een weekje tijd, opgelost is.. Daar zal toch meer aan te pas moeten komen, dan een make-over en een massage bij de zwaluwhoeve.. Of zie ik dat nou verkeerd.. En wat ik vooral niet snap, van de afleveringen die ik gezien heb, is dat die kerels dat gedrag van die vrouwen pikken. Dat respectloze, dat afkeuren en afkraken. De mijne had allang tabee gezegd..