SBS6: Paranormale kinderen

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Devilschase, Dec 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wie kijkt dit ook? Best interessant dat een kind van 9 beschrijft hoe een geest eruit ziet en dat je ze kan aanraken

2. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Ik kijk het nu niet, had er niet meer aangedacht, maar heb wel een paar afleveringen gezien.
    Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik wil er wel graag in geloven, maar het blijft televisie.....

3. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Ik geloof er wel in. Sowieso geloof ik in 'het paranormale'

Maar soms vind ik het zielig dat die kinderen het zo jong al beheersen en dat ze er soms bang voor zijn.

4. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Het lijkt me ook vreselijk eng om zoiets te zien of voelen.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ik geloof er zeker wel in, wij merken bij ons zoontje dat hij het ook heeft, en hij beschrijft soms ook mensen.
    Soms is hij er bang voor, soms heeft hij hele gespreken ermee.

Als hij er bang voor is, jagen we ze weg. en dat werkt gelukkig.

Dus ik geloof er zeker wel in wat ik op tv zie, en vind het erg boeiend om te zien

6. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Ik geloof het zeker wel ze zelf namelijk ook en zie ze ook in orbs op fotos ben ook voelebd heeeel erg zo heb ik bij een programma die ik kijk op tv altijd iets
    dan moeten ze een kleur envelop pakken en ik weet altijd welke

7. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Wat apart. Nu je dit weet, vallen er dan dingen van zijn gedrag op z'n plaats uit de tijd dat hij nog niet kon vertellen wat hij zag?

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ja zekers, toen hij nog niet duidelijk kon praten werd hij regelmatig schreeuwend wakker!

Er werd ons toen al eens verteld dat Quinn meer kon zien dan wij, en hebben hem toen al verteld in een versje

Ze mogen over je waken, maar niet plagen.
    Quinn wil lekker slapen, laat Quinn lekker slapen.

Sinds dien gaat het wel beter.

Een paar weken geleden was het wel weer raak, schreeuwen, onze harten zat in onze strotten, we renden naar Quinn en hij riep alleen maar heel bang, een meneer, toen moest ik even diep adem halen.
    We hebben hem weg gestuurd, en de kou die mijn man en ik voelde die lang ons heen ging. Quinn keek hem helemaal na, tot hij hem neit meer zag.

WE kregen zo raar gevoel om ons heen. Maar we nemen hem erg serieus hierin, en dat werkt gelukkig.

Ik kan je heel veel voorbeelden geven wat we hebben mee gemaakt, maar we zijn nu vooral heel blij dat hij dingen kan benoemen, geeft hem echt rust

9. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Goh dat is wel een beetje eng. Dat je zelf ook wat voelt.
    Het versje vind ik overigens wel erg mooi. Fijn dat hem dat rust geeft.

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    ik vraag me wel af wie die vloek nou had uitgesproken; de ex man van die vrouw en familie?;)

11. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    heb net de aflevering van gisteren gekeken en ik denk idd dat het met haar ex man zijn familie ofzo te maken heeft want dat kindje was niet blank en die man die erbij zat was ook hartstikke nederlands volgens mij..
    en die liesbeth zei dat het vaak bij indos en nog iets gebeurde die vloek uitspreken.. dus dan denk ik dat het zoiets is.. snap ook wel dat ze daar niet verder over uit wil wijken...
    vond het wel heel mooi om te zien hoe die meid helemaal opgelucht was en liesbeth zo dankbaar aankeek en knuffelde :)

lijkt me persoonlijk heel eng om dat soort dingen mee te maken brrr hopelijk blijft me dat bespaard...

12. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Klopt, de huidige partner was niet de echte vader. De echte vader van het meisje en de andere 2 kinderen was Indonesisch.

Waarschijnlijk is de vloek dus uitgesproken door haar ex-schoonfamilie.

Het lijkt mij ook freaky als je dat soort dingen ziet in huis!
    Soms vraag ik me af of er geesten in huis zitten die wij niet eens kunnen zien omdat we gewoonweg die gave niet hebben.

13. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh had ik even niet meegekregen dat ze er nog 2 had mn dochtertje was in begin nog even wakker haha en toen keek ik dus niet continue.. dus even gemist..

ja best freaky idee idd.. mijn oma zei op dr sterfbed 10 jaar geleden dat ze over me zou waken en over mn kind ook want ze vroeg ineens toen ze amper nog bij was heeft ... een kind en toen zei mn moeder nee als ze die heeft kun je daarover waken net als over haar.. toen zei ze ja en zakte weer weg...
    fijn idee, maar als ik iemand zou zien verschijnen zou ik denk ik niet meer alleen thuis durven te zijn hoor..
    ben een schijterd daarin haha

14. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Inderdaad, ik zou ook echt schijten in mijn broek!

Ben al bang als ik dit soort programma's kijk. Dan durf ik niet eens meer de donkere gang op!

Laat staan als ik iets zou zien!!

15. sandra2

sandra2 Bekend lid

Nov 10, 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Ik vind het ook veel te eng...................

16. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    haha nou krijg soms dan ook wel kippenvel maar dit vind ik niet zo eng ofzo maar sommige enge films heb ik dat wel als het over geesten ofzo gaat dat het in mn kop blijft en dat ik bang ben om alleen de gang op te gaan of bijv zolder..
    heb dat hier trouwens nog weleens hoor op zolder dat ik de kriebels krijg als ik een keer laat de was op ga hangen ofzo haha
    maar zolang er niks verschijnt vind ik het nog te doen haahah

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    als ik dat zou zien zou ik dood neervallen van schrik.

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Je hoeft het niet altijd te zien he, je kan het ook voelen

Share This Page