The man with 1000 kids - Netflix

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mrs1, 10 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.003
    1.834
    113
    Vrouw
    De rechter heeft bepaald dat hij niet meer mag doneren. Maar ja alsof hij daarnaar luistert……
    Best triest om inderdaad van wensouders misbruik te maken. Die wens is vaak ook zo sterk dat rode vlaggen genegeerd worden?

meisjemetdeparel vindt dit leuk.
  2. meisjemetdeparel

meisjemetdeparel Bekend lid

16 feb 2023
    595
    1.553
    93
    Er zijn zoveel documentaires gemaakt over de donorindustrie. Allen om misstanden aan de kaak te stellen en om te laten zien dat er miljoenen mee worden verdiend. En toch kiezen wensouders nog voor een donor uit het buitenland. En dat kun je ze niet kwalijk nemen, de wens voor een kindje is zo enorm. Dat je misschien ook je eigen grenzen wel eens over gaat. En daar maakt de industrie, en deze man in het bijzonder ijskoud misbruik van.

3. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.003
    1.834
    113
    Vrouw
    Ik snap die wens wel. Toen het voor mijn toenmalige partner en mij niet mogelijk leek om samen een kindje te krijgen hebben we ons ook hierin verdiept. De wens was zo groot. De genoemde website in de docu hebben wij ook meerdere keren bezocht.
    Ze noemen deze man ook wel een narcist omdat hij alleen zijn eigen positieve dingen wil benoemen.
    Ik kan mij niet herinneren of hij er geld voor vroeg of kreeg of heb ik dat stukje gemist?

4. meisjemetdeparel

16 feb 2023
    595
    1.553
    93
    Nee hij kreeg niks voor de donatie in privé sfeer. Wel voor donaties aan klinieken. Maar je wordt er niet rijk van.

5. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Als hij geld van netflix krijgt, dan kan die daar misschien wel weer de kosten van betalen als hij wel doneert

6. meisjemetdeparel

16 feb 2023
    595
    1.553
    93
    Hij wilde niet meewerken aan de documentaire. Dus hij zal er ook niets voor krijgen. Gelukkig maar, anders zou het nog veel triester zijn :roflmao:

7. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.256
    12.632
    113
    Vrouw
    Maar wil netflix aanklagen!

8. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.621
    8.364
    113
    Vrouw
    Het geld gaat, zover ik weet, niet rond bij de donoren. Maar er zijn wel een hoop daaromheen die er geld mee verdienen. Dat zijn nou juist degenen die meer zouden kunnen doen om het beter te reguleren. Maarja, die zullen het vast best vinden hoe het nu gaat. Misschien zou het helpen om de focus meer te leggen op de sperma marktplaatsen oid.

9. xDelicious

xDelicious Actief lid

5 jan 2017
    492
    241
    43
    Vrouw
    Heb zojuist alle afleveringen bekeken. Gelukkig heeft de rechter uitspraak gedaan, maar dit betreft ook enkel donatie. Hij kan dus bijvoorbeeld ook vrouwen misleiden in andere landen die hem niet kennen, op de natuurlijke manier zwanger maken en hun dan verlaten. Dat wordt dan officieel niet gezien als 'donatie'.

10. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.880
    5.136
    113
    Ik heb vandaag de afleveringen gezien. Echt bizar. Wat een denkwijze heeft deze man ook. Ik betwijfel wel of hij gestopt is. Het is echt een verslaving voor hem.

Mrs1 vindt dit leuk.
  11. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.003
    1.834
    113
    Vrouw
    Ik denk niet dat deze man ooit gaat stoppen hij is nog best “ jong” ook

Mrs1 vindt dit leuk.
  12. Mrs1

Mrs1 Actief lid

10 jan 2017
    285
    107
    43
    Ik heb ergens gelezen dat hij reageerde dat hij alleen nog doneert bij de mensen die er zelf om vragen en die al een kind van hem hebben.... Of terwijl alsnog tig mensen. En daarnaast zolang hij de ernst niet inziet van hetgeen dat hij doet zal hij ook heus geen reden hebben om te stoppen. Helaas..

13. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.621
    8.364
    113
    Vrouw
    Dat had hij eerder belooft toch? En toen al niet aan gehouden.

Na het kijken van de documentaire voel je bijna een sekte aankomen. Nog een plek waar je kan prediken en een hoog percentage kinderen kan hebben.

Deel Deze Pagina