Ja wij denken echt Josje bij het paard, Joke bij de hond, Thomas Dekker bij de neushoorn en Eddy bij de papegaai. Het monster vind ik nog een raadsel.
Joke kreeg nu toch ook een microfoon in haar hand gedrukt toen ze haar nummer nog eens ging zingen? Dat zou met headsets toch niet hoeven?
maar Ruud Feltkamp is kleiner dan Ruben Nikolai en als ik die neushoorn naast Ruben zie moet dat toch wel iemand van minimaal 1,90 meter zijn.. ik denk Tim Douwsma want die heeft ook meegedaan aan expeditie robinson. 2 talig Fries en Nederlands
Ja is ook wel weer zo, die lengte Al denk ik dat ik Tim Douwsma wel zou herkennen... He bah tis best lastig bij deze Iemand had het over Josje bij die Eenhoorn, begin daar nu ook wel aan te denken. Al staan Gorgina Verbaan en Fajah ook nog op m'n lijstje haha
Maar als ze erdoor zouden zingen (wat ik dus niet geloof, ik denk dat t opgenomen is) kunnen ze er toch ook later door zingen?
Die eddy zoey is zo vreselijk duidelijk, dat mijn toondove man het zelfs meteen hoorde dat die jury dan ook Eddy noemt maar dan weer keihard van tafel veegt dat 't hem absoluut niet kan zijn omdat die niet zou kunnen dansen, dat snap ik dus gewoon niet