Zie net een stukje v boulevard. Volgende week zes nieuwe zangers in nieuwe pakken. En daarna gaan ze met de 10 overblijvers duetten doen en vallen er ook meer per week af. Ze blijven in hetzelfde pak. Anders werd het ook wel heel lastig denk ik.
Dit klinkt wel heel leuk moet ik zeggen. Ik dacht dat de eerste Hans Klok was en de laatste moet echt Nienke Plas zijn, verder had ik geen idee.
Ik dacht dat het zeewezen Lone van Roosendaal was, maar tineke Schouten zou inderdaad ook goed kunnen. Ben benieuwd word afwachten
Oja dat is ook een stuk logischer dan wat ik dacht, dezelfde in andere pakken. Zou een chaotische bedoening worden dan.
Ik denk dat de leeuw Charly Luske is en de bidsprinkhaan Jenny Lena. Heel irritant dat we dat niet meteen te weten komen
Maar die leeuw zei toch dat hij bekend was geworden met koken? Ik dacht dus meteen aan Hugo,die nu ook meedoet aan Expeditie Robinson. Of heb ik dat nou helemaal verkeerd begrepen?
Ik begreep dat inderdaad ook en dacht in eerste instantie ook aan Hugo, tot hij zei dat hij geen wekelijks kookprogramma heeft op tv. En Hugo heeft dat wel.
Wij kijken hier ook, ben nu al fan! Van het zeewezen denken we ook dat het Tineke Schouten is, ik kan me er ook verder niemand anders bij inbeelden. Van de rest heb ik echt geeeeen idee nog! Ben wel heel benieuwd naar vrijdag weer.
Volgens mij had hij gezegd dat hij kok had willen worden, maar dat hij bij tv terecht is gekomen. Niet als kok dus