Bij de astronaut moest ik denken aan Jan Versteeg. Geen idee waarom. Ik ken de stem van Mattie niet, die ken ik alleen van naam. Bij de zebra dacht ik ook gelijk aan Eddie. Het zou wel komisch zijn als hij het is. Bij de aap moest ik juist denken aan davina. Die lijkt mij vrij herkenbaar als ze voluit gaat. Maarja toen kwam die muis met haar Pink achtige uithalen.
Eddy Zoey heeft zo'n ontzettend herkenbare stem. Het is eddy niet. Vos is echt heel erg goed! Finale materiaal denk ik zomaar.
Oeps dat was geen muis maar een vos die ik bedoelde. Zijn dit nu alle verschillende karakters die voorbij zijn gekomen?
Ik weet niet meer precies wat ze allemaal bij het filmpje van de aap vertelde maar de tips waren nogal erg gericht op sporten en fit zijn. Dus dacht misschien aan nochtli...
Hahaha . Ze heeft meegedaan aan dance dance dance. Was ooit politie agent en eerst toen ontdekt en is nu een fitnessmodel
Zit nu aflevering terug te kijken, want hoor gewoon te weinig met koters om me heen tijdens uitzending. Aap nog steeds geen idee. Zebra is 100% zeker Najib. Nu ff verder luisteren naar de rest haha
Die kan volgens mij echt niet zingen. Althans, ik heb op tv wel eens een live optreden voorbij zien komen en dat was niet zo best...
nee heb even wat opgezocht van haar, maar die kan echt niet zingen idd. zebra klinkt wel als Najib, dus ik ga voor Najib Amhali!
Bij de aap dacht ik ook aan Famke qua hints, maar qua stem denk ik het toch niet . De zebra is denk ik een voetballer. De astronaut is Mattie Valk, daar ben ik vrij zeker van. Vos echt geen idee. Niet eens een vermoeden.