Ik vind het eigenlijk een heel stom programma. Maar omdat Ik wil weten wie in de pakken zit blijf ik kijken
Ik denk echt dat de vos Willemijn Verkaik is. Op een gegeven moment hoorde ik het en wist ik het zo goed als zeker. Wel jammer dat de kameleon er uit is!
Ben ik de enige die de hele jury irritant vind Hele tijd roepen :geen idee, Ik weet het niet bla bla en dan moeten ze iemand kiezen en dan weten ze het ineens
Door de jury vind ik er eigenlijk niet zo veel meer aan. Eerste seizoen was leuker. Vind het nu zo'n poppenkast worden.
Ze lullen ook veel te veel er doorheen. En idd dat domme gedrag dat ze 'écht niet weten' wie het is en dan alle 4 het goed hebben. Een wonder!
Ik stoor mij vooral aan al de opmerkingen van Buddy en Gerard naar de Panter toe. Nu weten we het wel. Maar het is RTL, dus ik zal er wel alleen in staan
Ja ik vind dat ook echt niet grappig, maar domme Loretta en Carlo die zichzelf erg geestig vindt vind ik minstens even vermoeiend. Ik vind het concept erg leuk, maar die “jury”....
Ik vond haar vorig jaar wel erger, dommer. "Ik weet het zeker, het is die en die" en dat blijven volhouden, en dan kwam er iemand uit het pak die er niet eens een beetje op leek.
Leuk die verschillen, ik vind Loretta en Carlo juist zo onwijs grappig . Heerlijk wat een lol die hebben. De reden dat ze t 'steeds niet weten' en dan ineens wel is uiteraard om te voorkomen dat ze de andere partij op ideeën brengen. En eerlijk gezegd waren de hints de laatste aflevering ook wel erg duidelijk. Dus kan me zo indenken dat als ze nog enige twijfel hadden tussen mensen, ze dat na de hints niet meer hadden.
Wat ik me af vraag, ik denk dat ze in de pakken niet live zingen? Lijkt me niet bevorderlijk v geluid. Is hier ook al vaker gezegd dat ze niet live zingen tijdens de optredens. Maar hoe doen ze het dan met de sing offs? Vorige week met die koppels waren er 4 verschillende opties per setje volgens mij. Hebben ze dan van tevoren alle 4 de mogelijkheden opgenomen en spelen ze de juiste af? Net zo afgelopen vrijdag, met 3 zangers waren er ook tal v uitkomsten mogelijk. Of moet het publiek wachten, zingen ze het backstage in en dan nog optreden? Of zingen ze toch live in de pakken?