Deels kijk ik het omdat ik wil weten wie er in de pakken zitten (en om hierover mee te speculeren), de andere reden is eigenlijk juist vermaak vanwege de 'dommigheid'. En Gerard en Carlo zijn al een goede basis hiervoor. Al doet Ruben Nicolai het met af en toe een grappige opmerking ook wel goed. Dezelfde 'dommigheid' reden is waarom ik bijvoorbeeld 'Man bij hond' kijk en 'Ik geloof in mij', vooral niet serieus nemen en het zijn gewoon hilarische programma's.
Ik dacht panter ook Nicolette van Dam, maar die is alleen ooit genomineerd voor een gouden kalf. Panter had er ooit 1 gewonnen toch?
Als Neptunes inderdaad Jan Dulles is, had ik er maar 1 fout dit seizoen. In België hebben ze een app waarin je als publiek mee kan spelen, zou leuk zijn als ze dat in Nederland ook gaan doen!
Leuk programma maar toch een beetje jammer dat het zo lang duurt. Je weet al twee afleveringen wie er in de pakken zit de spanning is er wel vanaf.
Klopt Ze zouden ook andere opzet kunnen doen, dat zodra 3/4 vd jury de naam al raadt is die zanger af... daar gaat het eigenlijk toch om
Er doen echt hele leuke verrassende namen mee. Ik vind het daarom ook heel leuk omdat in the eerste instantie iedereen wel in die pakken kan zitten. Maar als de verrassing er al weken af is ben je bijna een beetje teleurgesteld haha.