Ja, ik kijk ook! Soms zap ik even weg omdat mijn tere hartje dat niet aan kan... Ik erger me helemaal kapot aan René le Blanc, maar dat is tegelijkertijd wel degene voor wie ik kijk Verschrikkelijk, zo een vreselijk programma wat wel lekker wegkijkt, ik weet niet zo goed hoe mijn gevoel erbij is, haha!
Wij kijken soms ook, lachen! Maar die René le Blanc... tenenkrommend . Was zijn vrouw nou serieus zijn foto aan het diamond painten?!
JA HAHA Geweldig gewoon. Hoe vonden jullie dat schilderij trouwens? Ik vond het helemaal niet op hem lijken, terwijl die mw volgens mij heel goed kan schilderen.
Haha nee het was net Hans klok! Ik ga echt stuk om dit programma. Best erg eigenlijk. En ergens ook een beetje sneu. Deze mannen hopen dat dit programma hun doorbraak wordt en ze worden neergezet als een stel tokkies.
Ja, eigenlijk best zielig dat ze zo graag willen doorbreken. Die René Le Blanc kon wel goed Tom Jones imiteren vond ik, maar ik vind ze nou niet echt zo talentvol. Sorry not sorry! Ik vind het dan wel weer zielig dat ze denken wel enorm veel talent te hebben. Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak, maar ik zou geen concertkaartje kopen voor een van de deelnemers bijvoorbeeld.
Kan de naam Engelbert Humperdinck niet meer aanhoren en toch blijf je kijken Maar als de vraag word gesteld, wie doen er mee dan is dat het enige wat ik kan onthouden, de Nederlandse Humperdinck. Is een beetje een programma als dat "sex in de polder" Weet niet of jullie dat nog kennen met "MUNDO, dat is mijn naam Eindhoven de gekste daar kom ik vandaan". Ik vind het wel dapper dat zij zo in zichzelf geloven. Ze lijken mij niet op het achterhoofd gevallen en weten waar ze aan deelnemen. Net als man bijt hond.
Soms vraag ik mij af of de mensen die deelnemen aan dit programma (en ook in Man bijt hond) weten dat ze worden neergezet als ... tja.. toch een beetje 'sulletjes'. Voor mijn gevoel maakt het programma zelf de mensen ook een beetje belachelijk. Maar hieruit blijkt ook wel dat iedere gek een podium kan krijgen. Ik kijk overigens beide programma's met een dosis ergernis maar ook weer vermaak en plaatsvervangende schaamte Een beetje wat @Kanarie ook aangeeft, ik weet niet wat ik ermee aan moet, maar ik neem het elke week braaf op om terug te kijken