Wij zijn nu aan het terugkijken Stier 100% Edwin everts Giraffe geen idee Lieveheersbeestje Karin Bloemen Alien Luuk Krokodil Emma Heesters
Het lieveheersbeestje is 100% Karin Bloemen. Zij was jurylid bij op zoek naar Zorro, stemacteur bij de gelaarsde kat, speelde in de film de ijssalon, en heeft de Annie M.G. Schmidt prijs gewonnen.
Ik denk Stier Edwin everts Giraffe Tygo Gernands Lieveheersbeestje Karin Bloemen Krokodil Romy Montero
Ik denk de stier Stephan Bouwman Giraffe London Loy Lieveheersbeestje Karin Bloemen Vogelverschrikker Marc Marie Huijbregts
Mijn gedachte is: Giraffe - Tygo Gernandt Lieveheersbeestje - Karin Bloemen Stier - Edwin Evers Vogelverschrikker - Alberto Stegeman
Dit is mijn volledige lijstje: Alien - Luuk Ikink Biggetje - Nicolette Kluijver Boekenwurm - Daphne Deckers Cupido - Juvat Westendorp Elfje - ? Farao - Bastiaan Ragas Giraffe - Tygo Gernand Haai - ? Krokodil - Emma Heesters Lieveheersbeestje - Karin Bloemen Octopus - Jette van der Meij Stier - Edwin Evers Viking - Ron Brandsteder Vogelverschrikker - Alberto Stegeman Zwaan - Anita Witzier
mij heb niet gekeken afgelopen weekend dus misschien is het al bekend (moet de rest van het topic nog lezen) maar zou geer die niet direct qua stem herkennen omdat ze samen bij de toppers hebben gezongen?
Ik weet niet hoe de hint richting kok was maar tygo heeft ook in de Baantjer film gespeeld en dat was natuurlijk de Cock met C.O.C.K.
Dat zou je zeggen. Maargoed je zou ook verwachten dat Buddy Jette wel zou herkennen na een miljoen afleveringen samen Ik kijk nergens van op
Dat vind ik wel een leuke link. Op zich qua grappen enzo zie ik Tycho er wel in.. maar qua stem echt niet. Mgoed, ik was ook overtuigd van Wietze de jager mijn mening zou ik niet al te serieus nemen ik vind dit dus superfrustrerend, ik ben normaal altijd degene die overal iedereens stemmen herkent.
Ik heb na de persconferentie van vanavond zo'n zin in The Masked singer! Lekker fanatiek raden en bezig zijn met domme dingen
Ik heb werkelijk geen idee meer haha Al dacht ik eerder al een keer Dennis Weening maar weet niet meer zeker of ik dat bij de farao had of een andere haha