Ik dacht van wel, als je het vergelijkt met andere opnames is het de ene keer duidelijk te verstaan en de andere keer juist niet. Edit: even opgezocht, toch niet vervormd met zingen. Maar toch vind ik het bij sommigen toch erg herkenbaar, zal wel komen doordat ik die stemmen vaker hoor door de liedjes van ze.
Giraffe: Alle hints wijzen naar Tygo Gernandt, die heeft op zijn twaalfde meegedaan aan een promo van de Olympische spelen en met Carlo samengewerkt bij Make Up Your Mind, maar qua stem hoor ik het echt niet. Haai: Xander de Buisonjé? Vrienden van Amstel, uit volumia gestapt, meerdere huwelijken
Giraffe: Tygo De stier: Edwin Evers Biggetje: Nicolette Kluiver De haai: Xander Cupido: Tommy Christiaan Krokodil: Emma Heesters
Cupido is de enige waar ik nog over twijfel, zo even goed luisteren naar de hints. Ik vind deze manier van hints fijn, tenminste niet zo dubieus.
Die was denk ik om op een dwaalspoor te zetten De stem is zo duidelijk, is écht Jamai, durf er geld op te zetten
Ik heb heel lang Jaap gezegd, maar qua houding klopt dat denk ik niet. Dus dan heb ik geen idee.. maar geen 100 procent overtuiging van Jamai (al zou het wel kunnen hoor).