Ik denk zeker te weten: Haai: Xander de Buisonjé Krokodil: Emma Heesters Cupido: Jamai Giraffe: Tygo Gernandt
Wist ik eerst ook niet, maar toen haar naam steeds vaker werd genoemd ben ik haar maar eens gaan googelen en de hints kloppen en haar stem ook.
Vind het beetje lange aflevering zo met steeds dat project glimlach tussendoor… Zit niet echt tempo in..
Krokodil kon bij wijze van net zo goed m'n buurvrouw zijn want ik ken heel Emma Heesters niet, dus ik herken haar stem ook niet. Maar na even zoeken op YouTube kwam ik al snel tot de conclusie dat zij het zeker wel moet zijn haha
Ik ook. En ik vind het echt een goed doel hoor, ik heb zelf een kindje met een hartafwijking die regelmatig naar het ziekenhuis moet.. maar ik vind het niet helemaal passend ofzo hoe ze het in elkaar hebben gezet. Je denkt toch: jaja, ga maar weer door.. ik wil het verder kijken.
Eens. Daarnaast, ik vind het een mooi doel, dat echt, maar ik heb een van die ziekenhuizen net even te veel naar mijn smaak moeten zien met een van mijn kinderen Vind het iets te overheersend zoals het nu gaat. Maar da’s misschien omdat het me persoonlijk raakt. Aan de andere kant: goed doel en fijn dat ze een mooi bedrag inzamelen zo. En dan duurt het programma nog tot 23.00, haha. Lange zit zo.