Kikker denk ik ook Wolter Kroes. Hints zeggen me niks. Maar de stem is duidelijk. Verder echt geen idee.....
Dat was toch weer leuk om naar te kijken zeg! Leuk gastoptreden ook!!! Mennn vooral de man kon zingen zeg!!! Had ik echt zooo niet verwacht bij hem!! Degene die eruit ging kon idd. niet zo goed zingen haha Maar wel leuk om te zien wie het nou uiteindelijk was Meen me te herinneren dat ik eerdere afleveringen wel een vermoeden had dat zij het was, maar deze aflevering was ik teveel afgeleid door de niet zo mooie zangstem haha En ik hou ook al die hints van eerdere afleveringen echt niet bij, dus is het sowieso best lastig om het goed te raden.. Verder helemaal eens met onderstaande post.
Heerlijk die Beppie Lachebek Dat dit Loiza is kan echt niet meer missen. Zij heeft meegedaan aan de Duitse Dancing with the stars.
Zou het echt heel raar/onhandig vinden als die pepernoten tip leid naar dat hij acteur is geweest als bijv Piet. Mensen kijken hier met hun kinderen naar... vond die opmerkingen van Buddy al niet heel handig.
De bij denk ik Bridget Lewis. Ik heb dat gospel programma gegoogeld en Desray zag in het team van Bridget.
Wij lopen hier wat achter, maar zeemeermin loiza Joker Nick schilder (is mijn man helemaal van overtuigd) nu weer voetbal.
Ik kijk voetbal in de reclame Flamingo is Monica Geuze. Kan niet missen. Vast contract bij Videoland en titel van haar boek is My Way. Jaap kan ik dan weer niet plaatsen. Taart is Patty Brard.
Nick was de Kerstboom. Die zou dus theoretisch gezien niet meer mee kunnen doen Taart is idd Patty, hoorde het meteen
Dat zei ik ook, maar dat was wel een special editie 1x natuurlijk dus ja wie weet nu hij tijd heeft de reguliere aflevering.
De bij denken wij ook berget lewis. De taart was zo te horen. Denk ook dat de tijger Jeroen van de boom is.