Omdat ik er zo van hou en er iedere avond wel 1 kan kijken Welke (nieuwe) kerstfilms vind je leuk of heb je al gezien? Kan ik weer inspiratie op doen
heb je nu niets aan maar las vandaag dat er een deel 2 van the holliday komt volgend jaar met kerst. Ben niet heel erg van de kerstfilms (mijn zus wel, net als jij omschrijft) en die laat me elk jaar wel verplicht een paar films samen kijken.
Ik vind heel veel kerstfilms echt een beetje te zoetsappig of kinderachtig (ja, ik zie de ironie in deze opmerking t.o.v. mijn lijstje hieronder) maar echte klassiekers die leuk blijven vind ik: The nightmare before Christmas The Muppet Christmas Carol Scrooged Die hard Gremlins Love actually Elf Emmet Otter’s Jug-Band Christmas It’s a wonderfull life Oh, en de Christmas special van het 2e seizoen van Downton Abby is bij mij ook vaste prik, heerlijke zwijmeltv.
Met mijn dochter heb ik kerstmis op de maretakboerderij gezien . Typische kinderfilm - hoog disneygehalte (ook al is het dat niet) . Maar ik vond 'm met dochter prima weg te kijken. Verder heb ik Um natal cheio de graca gekeken - een Braziliaanse kerstfilm... maar de hoofdrol speler is iets... .TE.... ik heb 'm afgezien maar er zijn vast betere . Hoewel er best grappige stukjes inzitten, maar toch...
Love actually is bij ons traditie om elk jaar te kijken. Hjem til Jul (Netflix serie) ook fantastisch, wil ik dit jaar nog en keer kijken. Klaus Kruimeltje Pietje Bell Telt Harry Potter
Hier elk jaar love actually en frozen en daar komt nu ook harry potter en home alone bij. Mss niet het niveau dat je zoekt
Met stip op één: Love Actually. De meeste acteurs uit deze film zijn echt ‘groot’ geworden, maar het blijft leuk. Alle onderlinge connecties, de Britse humor, deze film is classic. Neem me elk jaar voor: als ‘ie op tv komt ga ik NIET kijken…. Hopeloos. Ik val er elk jaar weer opnieuw voor.
Hjem til Jul Polar express Christmas chronicles 1 en 2 Love actually The holiday En dan alle andere kerstfilms terwijl ik tegelijkertijd bijv. een fotoboek maak. Je weet in het begin al hoe het eindigt, maar het kijkt lekker weg.
Ik heb nu expres 30 dagen proef op Amazon genomen. Daar staan enorm veel hallmark kerstfilms op. Op Netflix had ik alles al gezien haha. Heb nu vakantie sinds 1,5 dag en heb al 5 films op Amazon gezien. Titels geen idee van, en uiteraard heeft alles een hoog boy meets girl gehalte, maar heerlijk! Maandag zijn de kinderen weer naar school en dan mag ik weer hahaha
Hier kijken wij naar: Home Alone 1 & 2 The Polar Expess Jingle Jangle: A Christmas Journey The Christmas Chronicles 1 & 2 The Grinch
En welke films zijn dan leuk voor kinderen? Hier willen ze het liefst nog iedere dag het sinterklaasjournaal kijken...