M'n man had Bert van Leeuwen goed. Zei dat het inderdaad een optie was ivm de tafel (familie diner), maar ik had geen idee. De anderen? Helemaaaaaal geen idee
Die had ik ook goed omdat Buddy over het familiediner begon en ik gezien had dat er een leeuwenkop op tafel stond. Rest inderdaad eigenlijk geen idee. Maar meestal zijn de meeste hints ook echt niks zeggend voor ons. Ben echt niet op de hoogte van wat ze vroeger ooit gedaan hebben etc.
Bert van Leeuwen had ik ook goed, maar ik kwam wel op het idee door Buddy en was ook niet 100 procent overtuigd.
Ik kijk het zaterdagochtend met mijn kinderen, supermooie pakken dit jaar! Hints weet ik ook bijna nooit, dus nog geen idee.
Ik kan me niet voorstellen dat ie dan z’n eigen liedje zou zingen De stem komt me echt super bekend voor, maar ik kan het niet plaatsen, haha
Haha zou toch humor zijn dan verwacht je het juist niet daardoor. Maar het is geen zanger dus hij is het niet.
Eekhoorn Marieke Elsinga? Met die hints over een duo en die verwijzingen naar de maan/planeten, Mattie heeft ooit meegedaan als astronaut.
Koala doet me denken aan Glen faria. Kogelvis had ik echt niet verwacht, Bonbon ook niet. Vind ze best lastig dit seizoen
Ik kijk het zaterdagochtend met de kids terug. Bij de kogelvis moest ik aan Hugo de Jonge denken. Er was iets over een zetel, grote groepen, mondkapje en stevig in zijn schoenen staan. En hij heeft een paar jaar geleden toch ook voor de microfoon van Jaïr gezongen.