Zojuist de dubbele aflevering gezien van de nieuwe serie op SBS6 The Mentalist. Wie heeft er nog meer gekeken en wat vond je ervan? Ik vond het een hele leuke serie! Ik ga zeker volgende week weer kijken.
ik vond het ook erg leuk! dat is weer eens wat anders dan al die "zweef" series (hoewel ik die ook altijd tof vind hoor!) vind die man ook altijd zo leuk
Geweldige serie, maar nou vind ik die gozer ook wel heeeeeeel errug lekker hoor ... dus vind het niet vervelend om te kijken, ben ook een trouwe Gardien kijkster Mijn hemel wat een snoepie ...
Ook hier staat hij volgende week weer aan . Leuk: Eerst een nieuwe House en dan The mentalist daar achteraan lekker avondje zo
Ik vond het echt een super leuke serie! Vond het gewoon jammer dat het afgelopen was! Die vent is idd wel erg lekker en zijn eigenwijze karakter vind ik ook wel erg aantrekkelijk! Ja, deze vent......euh, serie blijf ik volgen!
Heb met een half oog gekeken, maar wat ik zag beviel goed! Wat een lekkerding is die gozer zeg! Kijk ook altijd The Guardian ofzo waar hij in meespeelt..