Wat vinden jullie hier nu van,ik vind het echt schandalig hoe ze behandeld worden,heb echt met de ouders te doen http://www.hartvannederland.nl/item/154 ... _Hendrikus
Hoe kunnen mensen zo harteloos zijn? En ja, er zullen vast wel wat argumenten zijn waarom die ouders mss een foute beslissing zouden kùnnen maken in de opvoeding maar... ouders die zogezegd wel 'normaal' begaafd zijn, maken ook wel eens héél foute keuzes...
Ik heb ook al gezeur aan mn broek gehad op brabbel haha Nou ik vind dus op zn minst dat ook beperkte mensen recht hebben op een kans en desnoods met hulp! Waarom? Mijn moeder is namelijk zelf verstandelijk gehandicapt en t ging heel goed! Nu ligt t ook wel aan de mate hoor maar toch!
Ik zag dit laatst op HVN, had de tranen in mijn ogen. Echt schandalig. Je hoort zo vaak over kindermishandeling en misbruik, laten ze dat maar meer in de gaten gaan houden ipv deze onschuldige mensen. Snap best dat er hulp moet komen maar zo een kind afpakken, nee echt niet normaal.
Ik vind dit wel hééél erg fucking triets! Die arme mensen... Met de juiste hulp en begeleiding kunnen verstandelijk gehandicapte mensen heel goed voor kids zorgen. Heb het zelf van dichtbij meegemaakt... Maar nee, dat is voor de overheid te duur tegenwoordig dus wordt maar gewoon zomaar dat kind bij zijn ouders weggehaald... :-s Echt joh, ik kan me hier zo druk om maken... Is er dan verdorie al bewezen dat ze niet voor de kleine kunnen zorgen? Nee, men gaat er maar zomaar van uit! WALGELIJK! Ik vraag me met de dag meer af waar het toch allemaal naar toe moet met deze fucked up wereld...
ik vind het ronduit belachelijk!Gewoon een kindje weghalen bij ouders die er helemaal verliefd op zijn,in plaats van begeleiding bij het opvoeden! zulke mensen die dit in hun hoofd halen zouden ze ook gelijk hun kids af moeten pakken,kijken wat ze dan zeggen! (grrr ben echt een beetje aangedaan door dit verhaal)
Ik heb het filmpje gekeken op hart van nederland! Hoe kan dit in godsnaam gebeuren? Er wordt letterlijk gezegd dat de ouders een te laag IQ hebben om voor hun kleintje te zorgen.......? Een TE laag IQ? Hoe verzin je het....... : : Zoals iemand al aangaf hier, er zijn genoeg mensen met een hoog IQ die hun kinderen misbruiken en/of mishandelen en waarbij in sommige gevallen zelfs de kinderbescherming te laat is om ze (TERECHT) weg te halen..... Ik vindt dit diep en diep triest...ik heb er gewoon geen woorden voor Ik leef met de ouders mee....
Ik vind het zielig voor die mensen. Maar ik denk dat je in het volgend artikel de reden kan lezen waarom ze die baby hebben weggehaald. Niet dat ik het goedpraat, maar gewoon ter verduidelijking. http://www.elsevier.nl/web/nederland/zw ... odbaby.htm
Dit staat er ook bij: Maar deze ouders hebben nooit de kans gehad om überhaupt te laten zien of ze het wel of niet kunnen!
Tja maar niet ieder beperkt iemand doodt zijn kind natuurlijk Anders had ik hier ook niet gezeten Vind dat die mensen op zn minst zichzelf hadden kunnen bewijzen toch? Ik snap Jeugdzorg wel na alle commotie betreft vermoorde kinderen. Maar het is niet fair dat die mensen nooit een kans hebben gekregen zeg maar.
ik vindt dit super triest ik heb ook een laag IQ maar die mensen hebben nog niet eens de kans gehad om te laten zien dat ze het wel kunnen ze gaan er gewoon van uit dat ze het niet kunnen geef die mensen dan begeleiding en toezicht denk dat ze dat liever gehad hadden dan dat het kindje weg is gehaald laat ze eerst eens beter op die andere kindjes letten die mishandeld worden enz
Ik ken ook 2 zwakbeschaafde ouders, ze hebben samen een dochter (nu 5 jaar) Deze mensen worden begeleid, het kindje word heel liefdevol opgevoed
Jemig.. krijg kippevel en moet er gewoon van huilen. Wat sneu voor ze... het kamertje klaar.. eindelijk bevallen en dan ineens dit. jeetje.....
Ik vind dit heel triest, ik weet zeker dat baby Hendrikus ouders heeft die heel veel van hem houden en met begeleiding hem prima groot zullen kunnen brengen. Vreselijk toch dat je kind zomaar van je wordt weggenomen, daar moet je toch niet aan denken? Ik hoop toch echt zo dat dit nog wordt rechtgezet en zij hun kindje terug krijgen.