Dat is toevallig! Ik kom net bij de AH vandaan en heb het meegenomen. Omdat er 100% spelt op staat vertrouwde ik het wel. Ben benieuwd hoe ik er met de lunch op reageer. Blij om te horen dat het lekker is
Jet welkom!! Wendela, ohh heerlijk zeg lekker op vakantie!! Zal inderdaad wel moeilijk worden maar waar een wil is .. Hier als tussendoor een handje notenmix gegeten (cashew, amandelen, walnoten en macadamia) daarna 2 volkoren crackers met Pindakaas en 2 glazen water Elena, bedankt voor het recept !!
Ik heb nog een beetje trek dus ga banaan/ei pannekoekjes bakken.. Erg lekker en heeeel simpel!! 1ei klutsen, 1 banaan prakken, de geprakte banaan bij het ei voegen, rozijntjes erdoor (of zonder kan ook) Kleine hoeveelheid in de pan doen (formaat net zo als bij american pancakes) beide kanten bakken en daarna beetje kaneel eroverheen en iets van fruit erbij.. jammiee!!
DAMN! Das nou net een recept wat ik niet wil lezen haha. Bananen en rozijnen mogen nu niet. Maar zeker iets wat ik ga onthouden.
Dat staat er niet op omdat het niet toegevoegd is. Wat dat betreft moet je naar de ingrediënten kijken, niet naar dat schema met grammen en percentages. Er zitten dus wel suikers in, maar dat zijn natuurlijke, anders had het ook bij ingrediënten gestaan.
Vandaag ff een moeilijke dag, zin in van alles. Maar goed, vind het zonde om me nu ineens vol te stoppen met allerlei zoetigheid en andere minder goede dingen.
Lastig..maar ik kwam erachter dat er geen suiker zit in de smikkeltoetjes van AH (soort Danone) Het is wel lekker zoet, dus een goede vervanger! Ik kan ook echt genieten van pistachenoten! En van brie! Het is iig suikerloos.
Het nadeel is dat ik morgen boodschappen moet doen, er is echt niks verantwoordelijks meer te snacken in huis haha. Zelfs mn yoghurt is op
Summer, die hebben wij ook altijd voor de kinderen ipv Danoontjes. Jumbo heeft ook een suikervrije variant en vast meer supermarkten. Ik had me vandaag toch een hoofdpijn...denk van het 'afkicken', maar het was echt niet leuk meer...dus toch iets met suiker gegeten, want ik moest werken... Morgen weer een nieuwe dag, met waarschijnlijk weer hoofdpijn, maar dat zien we dan wel weer.
M'n dochter kreeg een klein danoontje na het eten. Maar wil haar nu 's middags een smikkeltoetje geven. Zuivel na het eten schijnt niet zo goed te zijn. Dan krijgt ze 's ochtends fruit en eventueel na het eten Ik heb net gezondigd met een kitkat die ik van m'n schoonzusje kreeg. Overdag gaat het nog altijd goed, maar op visite is het toch lastig! Ik kan nou niet zeggen dat ik meer energie heb. Ik droom de afgelopen week erg veel..dat lijkt echt energie te vreten.
Vruchtensuikers? En er zit, dacht ik, wel iets anders in wat het wat zoeter maakt, alleen dus geen kunstmatige suiker, zeg maar.
Ik heb vanmiddag agave stroop gekocht, kijken hoe dat smaakt door de yoghurt of voor andere dingen. En om mezelf vanavond eens lekker te verwennen, een reep ilovechocalat.....nu al zin in om op de bank te zitten met een kop thee en die reep haha.
Oei, dan ben ik er meestal al klaar mee met aroma's (welke dan?) en kleurstoffen (waarom dan?). Wendelaa, veel plezier met je reep! Hier gisteren wel wat suiker op. Ik heb sambalboontjes gemaakt en daar moest wat palmsuiker en ketjap in.
Nooit gedacht dat ik chocolade zonder suiker zooo lekker zou vinden haha. Dit wordt echt mijn verwennerij eens in de week.
zogelukkig, alles waar het woord ´glucose´ bij staat is in mijn ogen kunstmatig. In chocolade zonder suiker zitten over het algemeen zoetstoffen en het is vaak een stuk vetter, dat heeft een diëtist me tenminste ooit verteld.