Is vaak met dergelijke dingen. Als je al die toevoegingen niet wilt, dan kom je vaak uit op naturel en biologisch ed.
Ieuw ... Hier naast geen geraffineerder suiker ook zo min mogelijk andere zoetstoffen. Geen kunstmatige zoetstoffen (vergif), geen HFCS (solt met je endocrien systeem), geen stevia (smerig), geen ahornsiroop (piek). Af en toe rauwe honing en biologische ruwe rietsuiker als ik bak.
Ah, dat is interessant. Lijkt me lekker ook met al die toevoegingen. Waar is dat te koop? Kan me niet herinneren het ooit bij de natuurvoedingswinkel te hebben gezien, maar misschien heb ik niet goed gekeken. Of is het alleen online te koop?
Heb de verkooplocaties op de site al gevonden, natuurvoedingswinkel zou het dus wel moeten hebben en een andere winkel dichterbij ook. Maar eens naar kijken!
Bij EKOland verkopen ze het en idd reformzaken. Hij is echt lekker! Nu moet ik wel zeggen dat ik dol ben op pure chocolade. Hoe puurder (uh?), hoe beter.
Gisteren wel fiks gezondigd. We hebben pannekoeken gegeten en die vind ik alleen lekker met stroop. Verder bij de koffie een appelgebakje. Ach ja, weekend. @Niekekris, dat doen wij ook voornamelijk, biologisch en naturel. Sinds een maand of 3 nu gestopt met pakjes en zakjes (op een enkele uitzondering na en bij nood). We merken in ieder geval verschil in smaak. En het voelt ook veel echter en voller.
Trouwens je kan het beste palmsuiker gebruiken als je toch suiker wilt gebruiken in bepaalde gerechten. Dit kan je kopen bij een toko. Ik ga morgen weer beginnen,heb me al een paar dagen laten gaan met milka chocola met orio koekjes vulling Maar ben hondsmoe...
Zo'n loveshockreep zie ik idd overal liggen. Maakt niet uit dat er geen geraf suiker in zit, moe wordt ik er toch wel van, want er zitten sowieso 'suikers' in en heul veul calorieën! Moekniehebbenie. Gewoon een bak aardbeien, daar word ik dus blij van.
Alweer een paar dagen aan het werk dus weinig gepost. Mijn menu vandaag; O; groene smoothie, 2 glazen water T; groot glas thee, 2 glazen water L; zelfgemaakte bagel met naturel zuivelspread, biologische zalm en verse dille, groot glas thee T; 2 geroosterde volkoren boterhammen met bio pindakaas, kop detox thee D; vegetarische gyros, zelfgebakken pita's, driekleuren sla, rauwkost, 2 glazen water T; glas verse munt thee, 2 appels met kaneel De pindakaas is van Horizon, is volledig biologisch en zitten alleen pinda's in, verder geen toevoegingen. Op werkdagen eet ik meer broodproducten dan op mijn vrije dagen. Wel maak ik deze zelf of ik koop biologisch. Ik merk dat ik hier veel behoefte aan heb door veel lichamelijke activiteit. (Gemiddelde 30 km fietsen + actief werken)
In appel/peer stroop van Crombach zit geen suiker. Deze eet m'n dochter regelmatig. Is ook lekker met blauwe kaas, zoals gorgonzola
Net mijn ontbijt voor morgen gemaakt; vegan overnight oats. Zeker eens het googlen waard, echt onwijs lekker en vullend. Voor morgenochtend een tropische versie gemaakt: 1/4 cup havervlokken 1 el chiazaad 1 tl lijnzaad 1 el kokos 1 cup amandelmelk 1 geprakte banaan Handje rozijnen Vers gesneden fruit, ik gebruikte cantaloupe en mango
Mijn menu vandaag: O:vegan overnight oats met vers fruit, 2 glazen water T: kop thee, 2 glazen water L: bord zelfgemaakte champignon soep T: 2 glazen water, 2 appels met kaneel D: volkoren pasta carbonara op basis van sojaroom, gestoomde broccoli, rauwkost, 2 glazen water T: kop verse munt thee, bakje yoghurt
Ik ontbijt in de ochtend als ik moet werken altijd met yoghurt, een handje fruit erin en een klein handje cornflakes voor de vulling en de bite. Als ik thuis ben gewoon een boterhammetje met kaas. Qua avondeten zorg ik dat alles vers is. Ik houd niet echt een dagschema meer bij. Ik merk echter wel dat ik me minder 'opgeblazen' voel.
55 gram per 100 gram. Net zoveel als in Rinse appelstroop (heb beide varianten in huis. Het verbaasde mij eerlijk gezegd ook, omdat die van Crombach heel zuur smaakt omdat er geen suikerbieten doorheen zitten en gemaakt is van 100% appel). In appelstroop zit alleen nooit geraffineerde suiker.