The ordinary

Discussie in 'De lounge' gestart door Tijger4, 27 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijger4

Tijger4 Actief lid

15 sep 2020
    190
    72
    28
    Vrouw
    Wie gebruikt er producten van dit merk en ben je tevreden?
    Hoor veel goede verhalen dus ben benieuwd of er ook minder tevreden verhalen zijn ;)

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Tijger4 vindt dit leuk.
  3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.156
    35.812
    113
    Heb meerdere producten geprobeerd (retinol, vitamine c, azelaic acid, salicylzuur, reiniging en aha).heb eigenlijk alles ingeruild voor een ander merk. Het is goedkoop, maar voor mij blijft het daar wel bij.
    Zo heb ik wel een lange tijd hun salicylzuur 2% gebruikt, maar de laatste keer kreeg ik eens een enorme erge allergische reactie, bleek dat ze de formule hadden veranderd en er zijn zelfs mensen die er brandwonden door hebben opgelopen. Dat was het voor mij, dus ik gebruik het niet weer. Zou dat dus sowieso niet proberen.

https://theordinary.com/en-ca/salicylic-acid-2-solution-acne-control-100099.html

Lees de reviews maar eens.

Tijger4 vindt dit leuk.
  4. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik heb ook twee crèmes ervan geprobeerd die in de eerste reactie genoemd wordt en deze
    https://www.douglas.nl/nl/p/5010945006
    Ik ben na een paar weken gebruik weer terug gegaan naar Clinique want het beviel me niet, huid voelde gewoon niet lekker na gebruik. Leuk voor de portemonnee maar niet voor mijn gezicht.

Tijger4 vindt dit leuk.
  5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.156
    35.812
    113
    Naar wat voor producten ben je op zoek? Er zijn namelijk nog wel meer betaalbare goede merken hoor.

6. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    Ik gebruik nu Synergie Skin, het is niet goedkoop maar voor mij het wel echt waard.
    Er zit gewoon echt niks qua rotzooi in en mijn huid is nog nooit zo rustig geweest.

7. am1985

am1985 Actief lid

13 sep 2014
    165
    54
    28
    Ik ben een van de weinigen die wél tevreden is zo te lezen :)
    Gebruik meerdere producten (hydraterende crème, multi-peptide serum, aha/bha lotion, retinol). Heb ook andere serums en vitamine C van hen geprobeerd, maar dat waren geen blijvertjes.
    Mocht je retinol willen gaan proberen, begin dan met een laag percentage en bouw rustig op. Anders zit je binnen de kortste keren onder de uitslag.

8. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.224
    4.456
    113
    Vrouw
    Ik kreeg van mijn dermatoloog te horen dat het op zich prima producten zijn. Maar dat er aan veel werkende stoffen eigenlijk geen stabilisators toegevoegd zijn. Dus zodra de inhoud in contact komt met zuurstof de werking vrij snel stopt. Geen probleem voor wat je op je gezicht smeert, maar wel voor de inhoud van je flesje. Eigenlijk moet je alles in de koelkast bewaren en de houdbaarheid is ook dan vrij beperkt. Zij gaf aan dat na een week of 6 je een potje eigenlijk zou moeten vervangen.

Deel Deze Pagina