Verbrande vrouw is 44-jarige Helmondse Een dode vrouw die dinsdagmiddag verbrand is gevonden in Knegsel (Noord-Brabant) blijkt een 44-jarige vrouw uit Helmond te zijn. Dat liet de politie zaterdag weten, die eerder al zei dat de vrouw door een misdrijf om het leven kwam. Haar verbrande lichaam werd aangetroffen in een bosperceel aan de Urnenweg in het Brabantse plaatsje. De vrouw is dinsdag voor het laatst gezien in de Helmondse wijk De Eeuwsels. Ze zou vermoedelijk in de ochtend op een fiets via het Piet van Bokhovenpad in Helmond zijn weggereden. De politie weet niet in welke richting. Wat er daarna is gebeurd, kon de politie zaterdag ook niet zeggen. ANP
Eng zeg. Dinsdag is ze voor het laatst gezien in mijn woonwijk en dezelfde dag is ze dood gevonden in een bos die vrij ver uit de buurt ligt van Helmond mijn ouders kennen de bewuste vrouw brr heb er de kriebels van
Nog een artikel van het Eindhovens dagblad: HELMOND - De politie wil niet zeggen hoe de 44-jarige Jolanda Weber uit Helmond om het leven is gebracht. Zie ook: Verbrande vrouw Knegsel door misdrijf om het leven gekomen Verbrand lijk jonge vrouw aangetroffen in bossen Knegsel Haar identiteit is zaterdagmiddag vrijgegeven. De politie heeft 30 man op de zaak gezet. Het lichaam van de Helmondse is dinsdagmiddag even buiten Knegsel verbrand gevonden in een bosperceel. Het politieonderzoek naar de dood van de 44-jarige Jolanda Weber is in volle gang. Uit het onderzoek blijkt dat zij afgelopen dinsdag voor het laatst is gezien in de Helmondse wijk De Eeuwsels. De vrouw zou vermoedelijk die dinsdagochtend op een fiets via het Piet van Bokhovenpad in Helmond zijn weggereden in onbekende richting. Later die middag werd haar stoffelijke overschot in een bosperceel aan de Urnenweg in Knegsel aangetroffen. Ook de vraag hoe de politie er achter is gekomen dat het Jolanda Weber betrof, wil ze in het belang van het onderzoek niet vertellen. Wel dat de 44-jarige samenwonende vrouw pas na de vondst van het stoffelijk overschot als vermist is opgegeven. Voor zover bekend droeg ze die dag een bruine jas met een capuchon met bontkraag. Ze reed op een zwarte omafiets met opvallende fietstassen, met een gevlamd motief in 4 kleuren blauw. De politie blijft het onderzoek met volle kracht doorzetten, ook tijdens het carnavalsweekeinde. Het onderzoeksteam is op zoek naar de zwarte fiets en naar getuigen.
Ik vind het zo raar dat ze verbrand is en dan juist op de urnenweg gevonden wordt. Dat kan toch geen toeval zijn?
Is idd erg vreemd Ook is ze op klaarlichte dag vermoord en verbrand gevonden, enkele uren nadat ze verdween Haar fiets enzo zijn nog niet gevonden en niemand heeft wat gezien terwijl ze echt opvallende fietstassen etc bij zich had. Ik hoop dat ze de dader snel pakken!!
dat kan toch haast niet, iemand op klaar lichte dag vermoorden en dan ook nog eens verbranden... iemand moet toch wel iets gezien of geroken hebben die dag... bah wat eng.. moet er toch niet aan denken dat zoiets in mijn omgeving gebeurd..
Ex-partner verbrande vrouw aangehouden De 51-jarige ex-partner van de twee weken geleden dodelijk verbrande 44-jarige Helmondse vrouw is aangehouden in verband met het onderzoek naar haar dood. De vrouw werd op 14 februari in een bosperceel in Knegsel (Noord-Brabant) aangetroffen. De politie kreeg tientallen tips binnen na getuigenoproepen en een extra politiebericht. De recherche werkt op volledige sterkte aan de zaak. De vrouw werd op de dag dat haar verbrande lichaam is gevonden voor het laatst in de Helmondse wijk De Eeuwsels gezien.
Vreselijk het moest eigelijk ook wel in de relationele sfeer te doen zijn dacht ik Je fietst rond en enkele uren later word je verbrand teruggevonden
Mn vriend moest vanochtend stage lopen, maar zn begeleider belde af omdat zn dochter de s-dochter van de verbrande vrouw en die ex is. Hun leven staat dus even op de kop Pff stond ff te kijken zeg. had dit verhaal hier al gelezen, maar zo komt het wel erg dichtbij. Wat lopen er toch rare mensen rond...
Echt erg hè? De moeder van de vermoorde vrouw werkt bij mijn vader z'n werk Ze was als laatst gezien vlakbij mij ( wij wonen ook in Helmond) Dit is echt 1 van de bizarste moorden de laatste tijd, samen met het 15 jarig meisje dat dit weekend vermoord is vind ik
bizar verhaal, zeker omdat ik daar vroeger super veel gewandeld heb.....stel je voor dat je ineens een lijk ziet liggen... En een paar jaar geleden had je tussen Veldhoven en Steensel ook al een lijk.. Moet niet gekker worden!
Daan dit is te bizar toch. Het is zo dichtbij. Paar jaar terug ook van die man in het kanaal bij de haven. Die hadden ze op het tö holcherplein(oude sassenstraat. In elkaar geslagen en de volgende ochtend vonden ze hem dood in het kanaal. Het is hier niet meer zo als 10 jaar terug. Toen liep ik s'nachts. Nog gewoon veilig over straat. Of op mijn fiets terug naar de kanthoeve en nou! Bah bah
En 2jaar terug die marrokaanse jongen over het spoor was een kennis van mijn vriend, in stukjes gehakt. En vorig jaar hebben ze een collega van hem langs het spoor richting eind. Gevonden hein ken jij hem ook.
@babyhope Erg hè? De kanthoeve (bosparel nu door de slechte naam die de kanthoeve had) is nu ook 1 en al tuig en worden ook telkens invallen gedaan, en toen hadden we er eigelijk geen weet van, kwam er echt dagelijks, ook s nachts, zou ik nu idd ook niet meer durven net als de heistraat Maar die jongen die jij zei ken ik niet. Weet idd wel van die man die in het kanaal was gedumpt, Pfff, echt niet normaal hè? En waar gaat het tegenwoordig om? Mensen vermoorden voor bijv een paar euro of mobiele telefoon. De wereld word steeds zieker