Onderzoek naar seksdrama Hoevelaken In Hoevelaken zijn twee mannen opgepakt omdat zij vanaf november een 31-jarige vrouw hebben vastgehouden en op grove wijze seksueel hebben misbruikt. De twee zitten in ieder geval 30 dagen vast. De mannen hebben volgens de politie nog geen bekentenis afgelegd, maar spullen die tijdens huiszoeking in de woning werden aangetroffen bevestigen dat er waarschijnlijk verschrikkelijke dingen zijn gebeurd met Freya Svasek, die doof en hulpbehoevend is. Meisje van 17 De politie deed zaterdag een inval in de woning. Daarbij werd ook een meisje van 17 aangehouden, maar die lijkt niks met de zaak te maken te hebben. Zij wist waarschijnlijk niet dat er elders in de woning een vrouw werd vastgehouden. Van de straat gepikt Voor zover nu bekend werd de vrouw in november 'van de straat gepikt', zegt de politie. Ze kende haar ontvoerders niet. Ze is maandenlang opgesloten in de woning op een adres dat bij de politie bekend stond wegens overlastklachten. In de tijd dat Svasek werd vastgehouden kwam de politie verschillende keren aan de deur wegens klachten. Maar er was toen geen aanleiding om het huis te doorzoeken. Telefoontaps De politie kwam de verblijfplaats van de dove vrouw op het spoor door de inzet van opsporingsmethodes als telefoontaps. De vrouw was gewond en moest in het ziekenhuis worden geopereerd aan opgelopen letsel. Sinds donderdag is ze ondergebracht op een ander adres, waar ze wordt verzorgd. Voor zover nu bekend hebben de verdachten zich waarschijnlijk niet eerder aan zulke ernstige delicten schuldig gemaakt.
He gatver! Je zal het maar zijn. Ga je even rustig boodschappen doen, zit je inneens bij twee kerels in huis.
En de mevrouw was ook nog doof en kon zich waarschijnlijk ook niet uitdrukken en niks verstaan Hoop dat de daders een flinke gevangenisstraf krijgen en TBS en GEEN taakstraf
Weet je wat ik ook erg vind? Dat haar naam en zelfs foto overal op internet staan Zelf op de hyves home/nieuwspagina Vind dit erg pijnlijk voor het slachtoffer
Ik las ook dat ze haar eigen ontlasting moest opeten en de voeten van haar ontvoerders moest likken!!!! Hoe ziek kan iemand zijn...
Die kerels moeten ze in de blote reet de straat opsturen en op hun lichaam de walgelijke daden schrijven die ze gedaan hebben,kijken hoelang ze lopen! Bah wat walg ik van deze mensen,sorry het zijn geen mensen maar gedrochten!!
het slachtoffer zelf was gisteren in het tv programma vermist. dus ze zoekt zelf ook de publiciteit. vond haar vader trouwens een beetje een aparte man.
Vreselijk, ze was vrijdag avond in Vermist van de Tros. Arme kind... de daders? opsluiten! TBS! Haar vader was idd een apparte man, dat vond ik dus ook al.
Heb dit ook gezien op vermist, het schijnt dat ze verslaafd was en betaald zou worden voor sex met deze mannen. Is natuurlijk walgelijk genoeg opzich, maar dat geeft die mannen geen recht iemand zo mensonterend te behandelen en op te sluiten, bah. Beesten zijn het, een daar lopen wij tussen, daar wonen wij naast. Is toch niet te geloven. Brrrrr...