sinds 2 dagen hebben wij keuken ramen die open kunnen, heerlijk ze hebben zeker 30jr dicht gezeten, (dicht gespijkerd en gekit) en daarbij totaal verrot. voorheen ging er een simpel rolgordijntje van bamboe. maar nu wil ik er iets anders hebben hangen, en liefst in combinatie met een horraam/gordijn. nu zie ik ze overal wel voor dakramen, maar niet voor rechte ramen. iemand een link/winkel waar ze wel te koop zijn, of zouden we ze inplaats voor dakraam ook gewoon voor een recht raam kunnen plaatsen??
Guus @ Hor deur en raam hor zijn er wel . gamma al gekeken ? Wij willen ze ook , best prijzig daar , we gaan nog verder kijken
ik heb nog niet in de gamma gekeken, wel online zitten kijken. ik weet dat je losse hor gordijnen en ramen heb, maar het systeem wat wij in de caravan hebben en wat je bij dakramen hebt, zou ik zo graag ook bij dat raam hebben lijkt me ideaal. kwa prijs is er natuurlijk een grens, maar aan gezien we iets neutraals nemen wat dus jaren mee mag en moet gaan wil ik wel kwaliteit (net als onze plisse gordijnen )
Guus@ Kwaliteit staat bij ons ook voor op . Gamma blaadje staan nu wel leuke gordijnen en ook iets voor dakraam . Erg he als je wat moois wil en het niet kan vinden .