Wie gaat ook zo kijken? Ik vind het altijd wel een mooi spektakel om te zien Begint zo om 20:30 op NPO 1
Ik kijk ook, heb het nooit eerder gezien trouwens. Zijn de liedjes en zo ieder jaar hetzelfde? Alleen de acteurs anders?
Hier staat ie er ook op. Shirts kan goed zingen, maar vind het niet echt overkomen. Vorig jaar zat Simone Kleinsma er wel eens naast, maar kreeg echt kippenvel van haar
Vind het wel bijzonder dat op het plein de muziek wordt gespeeld, zij op een andere locatie zijn, (live? Neem ik aan?) En het toch goed gaat zeg maar (Of ben ik heel naïef en hebben ze het al eerder opgenomen?)
Ik kijk dit jaar ook weer mee en ben het wel met je eens ..... kreeg vorig jaar ook echt kippenvel van Simone kleinsma
Jezus vind ik juist wel weer goed 😁 Het is net alsof Shirma geen moeite hoeft te doen voor de liedjes. Ik mis echt het gevoel. Ik weet nog dat ik tranen kreeg van het duet van Simone Kleinsma en jan dulles
Ik vind eigenlijk zowel jim als shirma niet heel geweldig... De rest is super maar de twee die het moeten maken halen het niet. Jim heeft niet voldoende power en shirma d'r Nederlands is gewoon niet goed genoeg voor dit spektakel. Andere jaren vond ik beter