Vond Jan Dulles vorig jaar fantastisch.... En Jeroen van Koningsbrugge is de geknipte Judas in mijn beleving!
Ik vind de stem van deze Jezus ook niet per definitie goed, maar hij heeft wel iets. Ik vind dat het bij het verhaal past, weet niet zo goed waarom. Jeroen v. Koningsbrugge brengt het ook erggg goed, je kunt het hele verhaal bijna uit zijn gezicht opmaken.
Jan Dulles was idd super goed, maar ben sowieso wel fan van hem, die man kan alles zingen! Dave Roelvink kwam ook nog toch.. Haha..
Ja hoooooorrrr.... Marijke Helwege is ook van de partij! Hahahaha Sorry hoor En ja, dave Roelvink komt ook nog...
Jeroen van Koningsbrugge brengt het super! Heerlijk met veel gevoel! "Jezus" vind ik hetzelfde klinken als Paul de Leeuw. Hoorde alleen de stem en dacht echt huh? Speelt die ook mee?
Ik verbaas me over Shirma, die heeft een dijk van een stem, maar dat komt er vanavond totaal niet uit, het grijpt me niet zeg maar. Jeroen van Koningsbrugge vind ik supergoed, Jeroen van de Boom ook. Jim valt me tegen. Mijn passion topper was 'Wat is mijn Hart', door Danny de Munk en Charly Luske, dat was echt kippenvel. Sowieso was dat jaar wel m'n favoriet.
Ik mis bij Shirma een lieve, moederlijke en kwetsbare uitdrukking en klank, die volgens mij juist horen bij de rol van Maria.
Jamai vond ik ook zooo goed vorig jaar! (Ik was naar de wizard of oz, en hij kwam uit iets omhoog begon te zingen ik zat echt zo: kippenvel!!! Zo mooi! )
De rol van Maria past misschien ook meer bij een iets oudere vrouw. Ik vond Anita Meijer en ook Simone Kleinsma veeeel beter passen/ inleven /zingen