Dan heb ik dat toen waarschijnlijk niet opgeslagen en juist nu wel door alles wat in het nieuws komt. Gek eigenlijk...
Ik vind er dit jaar nog niet veel aan eigenlijk. Dat duet van Danny en Charly vond ik ook geweldig. Net als 'zo stil' van Jim Bakkum en 'Pak maar mijn hand' van Rene van Kooten.
Ik zit dit jaar ook vanalles te doen en op de achtergrond the Passion aan. Vorige jaren keek ik veel aandachtiger en meer 'gegrepen' zeg maar. Al zitten er best goede stukken in, ik vond dat duet van Jezus en Judas wel goed, vooral het einde van Judas, zo heftig.
Ik kan Robbert ten Brink niet echt serieus nemen merk ik. Zit toch een beetje te wachten op het moment dat hij straks zegt: 'En hier is hij dan! Jezus Christus!'
Hahaha ja echt wel. Hij vergeleek zichzelf al met Jezus, want hij wordt wel 'dr love' genoemd, maar Jezus was de echte dr Love...euh..
Ik heb het nooit gekeken en zal het ook nooit doen. Ik heb er moeite mee dat mensen die in hun dagelijks leven totaal niks met Jezus en het geloof doen nu iets uit gaan beelden waar ze eigenlijk helemaal niks van weten.... (zal nu waarschijnlijk half of heel ZP over me heen krijgen..)
Tja, dat doen acteurs nu eenmaal. De man die calgonit aanprijst, is in werkelijkheid ook geen wasmachine-monteur.