The passion

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Mama092013, Apr 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Nou he, dat was pas kippenvel! Dat spatte van het scherm af.

De enige van wie ik enigszins onder de indruk was van Jon van Eerd vanwege de geloofwaardigheid( hoe kan het ook anders met zulke tranen) en Jeroen van Koningsbrugge. Wist niet dat hij zo goed kon zingen:)

2. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Als iets jou een goed gevoel geeft, gun je dat een ander ook. Als jij de perfecte tip hebt om af te vallen, wil je dat toch ook delen?
    Met het geloof ligt het net iets anders, want dat is ook een deel persoonlijk. Maar veel moeders kunnen ook niet ophouden met kletsen over hun kroost, omdat het hen gelukkig maakt en vertellen er graag over. Ze brengen hun enthousiasme over, zowel tegen andere moeders als tegen vrouwen die nog geen kinderen hebben. Het is gewoon een gevoel waarvan je hoopt dat anderen ook zoiets mogen voelen en ervaren. Het is alleen zo jammer dat velen er zo in doordraven.
    Als iemand geen kinderen wil kan je lullen als Brugman, maar die gaat zelfs door het enthousiasme geen kinderen willen.

Ikzelf praat nooit over mijn geloof, vooral omdat die nogal anders is dat menig christen en je zelfs binnen die 'groep' wordt afgevallen:)

3. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

Mar 23, 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Ik ben christen opgevoed. Maar ik geloof niet (meer) in een god. Op basis van geschiedkundige feiten geloof ik wel dat er een "jezus" persoon is geweest. Dus het verhaal van pasen grijpt me wel, dat iemand vecht voor zijn idealen maar daarvoor moet boeten, door onwetenden. Hij ondergaat zijn lot met opgeheven hoofd voor zijn volgelingen. Dat maakt hem een held.
    Ik vind van the passion dat ze door het modern te houden het voor iedereen een toegankelijk verhaal maken. De bijbel voelt voor sommige wat "zwaar" aan.
    Wat betreft acteurs, ik vond deze jezus wel ok eigenlijk.wie mij het meeste opvielen waren Jeroen van koningsbrugge en jon van Eerd.
    Deze mensen weten volgens mij heel goed waar het om gaat in dit verhaal en konden dit daarom met zoveel emotie vertolken.
    Robbert ten brink vond ik geen goede keus als verteller.
    Herman van Veen lijkt me wel fijn om naar te luisteren. Haha
    WIE ZOUDEN JULLIE ALS VERTELLER WILLEN ZIEN???

4. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Maar als ik vervolgens zou zeggen dat ik na het zien van een wetenschappelijk stuk hoop dat van alle gelovige kijkers er 1 ongelovig zou worden en dat als winst zou zien.... Ik zou dat nooit hardop zeggen omdat dat volgens mij best beledigend over kan komen op sommige gelovige mensen. Zo voelt jouw bericht misschien ook voor ongelovige mensen hier, ook al bedoel je het niet rot :)

5. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

Dec 9, 2014
    1,484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het was gewoon slecht dit jaar. Viel me zo tegen!

En al die ophemeling van jvk.. sorry hoor, maar hij slist als een malle en zingt vreselijk nasaal.. kon het met de beste wil van de wereld niet mooi vinden...
    Vind het sowieso een omhooggevallen jochie blegh

Nee ik hoop dat het volgend jaar weer net zo mooi wordt als voorgaande jaren en iets minder popiejopie

Share This Page