Terug kijken bij rtl kan niet meer?

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by 2mam2, Mar 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    1,088
    0
    0
    Normaal kon je vrijwel alles terug kijken op rtlgemist.nl maar de laatste tijd zijn de afleveringen niet beschikbaar of je moet er voor betalen 30 dagen voor 4 euro. Grrr:x
    Wij heb en geen kabel en kijken alles wat we willen zien via gemist.. Dat kan ik voortaan wel schudden dus!

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Ik heb een app op mijn iphone, tot nu toe werkt dat gewoon dus misschien kan je dat proberen?

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,814
    3,340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    is dat zo? Ik kijk in elk geval wekelijks levenslang met dwang terug via de site... Via de pagina van het programma zeg maar (en dat weer via rtl)

4. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Je kan alleen in dezelfde week terug kijken niet meer van een paar weken terug...

5. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Wij hebben smarttv en op de tv staat de rtlloungeapp. Kan gewoon de programma's terug kijken zonder er voor te betalen.

6. Imensa

Imensa Fanatiek lid

Oct 23, 2014
    2,463
    18
    38
    Bold kan idd ook niet meer :(

7. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    1,088
    0
    0
    Hmm dan moet ik alles beter gaan bijhouden als het maar van 1 week kan voortaan. En dus ook niet meer op een luie zondag een hele serie uitzendingen kijken. Jammer hoor!
    Ik ga de app nog wel even proberen maar dat zal vast niet anders zijn denk ik.

8. fayenne

fayenne Bekend lid

Sep 3, 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Sommige programma's moet je ook.voor betalen zoals mijn man is een klusser. Voorheen kon ik alles afleveringen zien nu nog maar van een weeknterug of betalend.
    Belachelijk !

9. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Dat is zeker belachelijk! Heb al zo'n hekel aan rtl gemist met eerst verplicht tig reclames kijken, maar nu nog meer.

10. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,620
    43
    48
    Via de TV lukt het ook niet meer (wij hebben KPN) is nu 0.99 cent per aflevering, zonde zonde!

Kan ook niet terug naar het begin, best irritant!

11. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

Mar 9, 2014
    1,110
    1
    0
    Zuid Holland
    heel irritant ja :x

12. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    1,088
    0
    0
    En ik maar denken dat het aan mijn laptop ligt dat ik niet kan door en terugspoelen! Dat hebben ze dus expres gedaan:x Echt gloeiendddd irritant!

13. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Eigenlijk best logisch toch? Ik moet ook betalen om tv te kijken.

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

tsja, ik betaal al voor de tv en ik betaal ook voor het internet, maar als ik terug wil kijken moet ik opnieuw betalen.

15. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    Rtl xl app op de tel is alles gratis. Echt alles

16. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Hier lukt het met de app wel, wel maar tot een week terug inderdaad. Er staan een paar XL dingen tussen maar die kijk ik sowieso niet en voor sommige programma's moet ik m'n VPN even aanzetten. :D

17. Ook hierbij biedt AdBlock de oplossing. Nergens meer reclames, ook niet bij RtlGemist, YouTube e.d. :D

18. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Het meeste wat er op tv komt wordt tegenwoordig wel in de nieuwsgroepen geplaatst. Daar zou je het dan uit kunnen downloaden.
    Ook kan het misschien wel met de Gemistdownloader. Daar kan je van veel tv zenders de afleveringen binnen halen.

19. pientje1

pientje1 Niet meer actief

O fantastisch, dat moet ik eens uitzoeken! Bedankt voor de tip.

20. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

Nov 28, 2012
    1,416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Denk dat RTL hiermee echt een wanhopige fout maakt om nog meer geld te verdienen. Het is niet zo dat RTL zulke kwalitatieve programma's maakt met presentatoren van niveau, dat ze er nog eens extra geld voor kunnen vragen. Want dit bewijst voor mij dat zij enkel en alleen geïnteresseerd zijn in geld verdienen en niet om mensen te entertainen.

Share This Page