Normaal kon je vrijwel alles terug kijken op rtlgemist.nl maar de laatste tijd zijn de afleveringen niet beschikbaar of je moet er voor betalen 30 dagen voor 4 euro. Grrr:x Wij heb en geen kabel en kijken alles wat we willen zien via gemist.. Dat kan ik voortaan wel schudden dus!
is dat zo? Ik kijk in elk geval wekelijks levenslang met dwang terug via de site... Via de pagina van het programma zeg maar (en dat weer via rtl)
Wij hebben smarttv en op de tv staat de rtlloungeapp. Kan gewoon de programma's terug kijken zonder er voor te betalen.
Hmm dan moet ik alles beter gaan bijhouden als het maar van 1 week kan voortaan. En dus ook niet meer op een luie zondag een hele serie uitzendingen kijken. Jammer hoor! Ik ga de app nog wel even proberen maar dat zal vast niet anders zijn denk ik.
Sommige programma's moet je ook.voor betalen zoals mijn man is een klusser. Voorheen kon ik alles afleveringen zien nu nog maar van een weeknterug of betalend. Belachelijk !
Dat is zeker belachelijk! Heb al zo'n hekel aan rtl gemist met eerst verplicht tig reclames kijken, maar nu nog meer.
Via de TV lukt het ook niet meer (wij hebben KPN) is nu 0.99 cent per aflevering, zonde zonde! Kan ook niet terug naar het begin, best irritant!
En ik maar denken dat het aan mijn laptop ligt dat ik niet kan door en terugspoelen! Dat hebben ze dus expres gedaan:x Echt gloeiendddd irritant!
tsja, ik betaal al voor de tv en ik betaal ook voor het internet, maar als ik terug wil kijken moet ik opnieuw betalen.
Hier lukt het met de app wel, wel maar tot een week terug inderdaad. Er staan een paar XL dingen tussen maar die kijk ik sowieso niet en voor sommige programma's moet ik m'n VPN even aanzetten.
Het meeste wat er op tv komt wordt tegenwoordig wel in de nieuwsgroepen geplaatst. Daar zou je het dan uit kunnen downloaden. Ook kan het misschien wel met de Gemistdownloader. Daar kan je van veel tv zenders de afleveringen binnen halen.
Denk dat RTL hiermee echt een wanhopige fout maakt om nog meer geld te verdienen. Het is niet zo dat RTL zulke kwalitatieve programma's maakt met presentatoren van niveau, dat ze er nog eens extra geld voor kunnen vragen. Want dit bewijst voor mij dat zij enkel en alleen geïnteresseerd zijn in geld verdienen en niet om mensen te entertainen.