Eurovisie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Katja77, 2 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    En wat vinden jullie van het liedje van Waylon?

Volgen jullie het songfestival?

Ik heb een favoriet en dat is niet Waylon ... maar Higher Ground van Rasmussen (Denemarken).
    Echt kippevel bij dat nummer, zo mooi.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik vind het nummer niet leuk, maar het is ook totaal mijn genre niet en zou het thuis niet opzetten. Maar dat zegt niks haha. Hij kan wel enorm goed zingen.

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Ik zal wel onder een steen leven, maar ik heb het nog niet gehoord. Ga het nummer eens opzoeken.

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Dit is echt mijn muziek EN ik vind Waylon nooit verkeerd om naar te kijken :o:, dus heerlijk..

Verder vind ik het alleen maar stoer dat ie niet het nu populaire pop Ed Sheeron achtig nummer gaat brengen ( a la Dld en Scandinavische landen)
    Ja, dat klinkt nu leuk want we horen niks anders op de radio (dus herkenbaar), maar gelukkig leeft rock wel nog in veel andere Europese landen.

5. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ik vond dit het meest aansprekende nummer. Normaal houd ik van ballads maar dit was echt onderscheidend. En ik vind Waylon echt n goed artiest. Hij klinkt live fantastisch.

6. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik leef onder dezelfde steen, maar daarbij kan het songfestival mij helemaal niets schelen ;)
    En Waylon brrr daar kijk ik liever niet naar :D

Robijn89, DastyQueen en Marchella vinden dit leuk.
  7. Manque

Manque Niet meer actief

Best een leuk liedje eigenlijk, ik ben verbaasd ;)

Helaas is mijn FGBF (flamboyant gay best friend) naar de andere kant van het land verhuisd. Met hem keek ik altijd. Emmer Ben & Jerry en een fles witte bubbelwijn erbij en alles afkraken. Ik mis het!

8. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik moet er even aan wennen maar als de rest allemaal met van die zoete nummertjes komt zou het wel eens kunnen werken. Ondanks dat ik een beetje Waylon-moe begin te worden (hij duikt net iets te vaak op om te ouwehoeren ipv om te zingen) kijk ik nog steeds erg graag naar die man. Een beetje fout, maar wel lekker!

9. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

gezellig druk onder die steen! Denk dat we een muurtje moeten bouwen want met mij erbij word het erg vol daaronder :roflmao:

Robijn89 en Wensmamma vinden dit leuk.
  10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    Ik vind t een takke nummer. Had liever nr 3 of 5 zien gaan maar helaas. We gaan t merken in mei of een top of een flop gaat worden. Ik vind t zelf ook een erg aparte man maar zodra hij flirt met de camera.....oeioei

11. Neilia

Neilia Niet meer actief

Dit is echt een nummer wat ik knoert hard zou zetten :D
    Heerlijk!

12. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik kom er ook bij hoor, heb niks met waylon of het songfestival.

Robijn89 vindt dit leuk.
  13. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Oh heerlijk, een eurovisie topic! Ik hou van het songfestival. Echt mijn guilty pleasure. En wat @Manque zegt, lekker alles afzeiken. Man vindt het niks en kruipt ver weg op de bank in zn laptop.

Ik weet niet echt wat ik van Waylon en zn nummer moet vinden. Het valt wel op. Ik hou van zulke nummers, maar of het nou echt winnend materiaal is.. Hoe dan ook ik juich weer mee voor NL.

Manque vindt dit leuk.
  14. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Vind het nummer geweldig! En sowiezo vind ik hem een geweldig muzikant. Samen met zijn band. Hij is ook super lief en heeft geweldige humor. Ik geef hem met dit lied een goede kans!

Deel Deze Pagina