The Perfect Life van de mensen op de socialnetworksites

Discussie in 'De lounge' gestart door Lov23, 16 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik klaag geloof ik veel op fb :) Over mn hoofdpijn, vervelende jongste dochter die niet wil slapen op het moment snachts, dat soort dingen. Maar ik knal er ook wel veel foto's op, vooral van mooie dingen die ik zie.
    Ach ja, mensen die het niet willen lezen kunnen me ontvrienden denk ik dan maar :) Even goede vrienden hoor :D

2. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik zie het trouwens ook aan mijn zwager en zijn vriendin. Door de weeks zijn ze bij verschillende restaurants te vinden ivm zakelijke etentjes, ze drinken warme chocomelk op de ijsbaan, zitten elke zaterdag in de kroeg, zitten in de zomermaanden op terrasjes, gaan fietsen in de ardennen, zo zitten ze plots een nachtje in Limburg en dan in Zandvoort en dan nog de vele vakanties...

Maar ondertussen kunnen ze maandelijks vaak niet rondkomen en lenen ze geld van ons of mijn schoonouders en daarover lees ik nou nooit eens iets op facebook. :)

3. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    en daarom heb ik dus geen fb.
    Zou er zelf alleen maar megatriest van worden van al die gelukkige mensen die recht uit een reclamefilmpje komen.
    Trouwens ik vind het raar: ik vind het niet interessant om mijn eten/bad/feestjes te filmen, en ook al niet om naar dat van een ander te kijken

4. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Waar ik wél een hekel aan heb is dat ik tijdens de zwangerschap geen buikfotos mocht plaatsen omdat iemand jaloers was. Degene is nu zelf zwanger en wat doet ze... Juist! Die heb ik ontvriend :D
    Maar in real life kan ik ook niet tegen zulk gedrag ;)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Niemand kan het je verbieden lijkt me? Ik had het gewoon geplaatst!

6. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Die zou ik al tijdens je eigen zwangerschap ontvriend hebben. Jij mag gewoon genieten van je zwangerschap, anders moet je ook maar geen foto's plaatsen van lekker eten dat je hebt klaargemaakt omdat er ook kinderen in Afrika zijn die niets te eten hebben. Ik vind dat helemaal niet 'de ogen uitsteken.'

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    En jij luisterd daarna? Zou ik echt schijt aan hebben!

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nee die ken ik niet echt. Als mensen fake zijn dan staan ze niet in mijn vriendenlijst. Ik gun mensen een leuk leven maar lees ook regelmatig minder leuke en herkenbare statusupdates van vrienden met kinderen en mensen die gewoon een baaldag hebben.

Ik kwam er net achter dat je vrienden ook als kennis aan kunt duiden en hun status updates dusdanig kunt instellen dat ze niet in je nieuwsoverzicht staan!

Verder heb ik mijn eigen pagina opgeschoond om uiteindelijk straks mijn hele profiel te verwijderen. Maar dat heeft weer andere redenen.

9. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Uhm ik zet dat ook af en toe op FB ik geloof niet dat er wat mis mee is ja dat ik wat op zo'n moment doe als je het niet intresseerd dan lees je het niet lekker belangrijk. Verder zet ik ook alleen maar leuke foto's op FB en ja als mijn dochter of ik ziek zijn. Is echt niet gelijk voor de aandacht en om zielig te doen.

10. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

+1:)

11. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Ik snap precies wat je bedoeld!
    Nu kan ik die foto's nog wel begrijpen (ik plaatst haast geen foto's, maar als ik er 1 plaatst doe ik het ook alleen als het een leuke foto is!)
    Waar ik me aan stoor is hoe vaak mensen er wel niet opzetten dat ze aan het opruimen, poetsen, dwijlen ramen lappen enz zijn... terwijl ik dan weet wat voor een puinhoop het daar in huis is, dus ze echt niet 5x per week stofzuigen, dwijlen, poetsen en doen! hahaha

12. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Daarom zetten ze het erop, het is voor hún uniek dat ze opruimen, poetsen, dweilen, ramen lappen etc :D

13. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Daar irriteer ik mij niet eens zo aan....

Foto's van zwaar mishandelde kinderen en dieren...
    Net nog een foto van een groep jongens waarvan 1 jongen een kattenkopje vasthield en een ander het onthoofde lijfje en weer een ander het bebloede mes!

Waarom?!?!? Like je zoiets?? Like in 3 seconds if you think this must stop now... Uhm alsof dat werkt?? Ik wil niet geconfronteerd worden met dat soort foto's, maar ik lees graag alle statusupdates!

Nou en dat sommige lekker alles van zich afschrijven.
    Mijn dochter is al weken ziek. Amandelen eruit en nu de 28ste weer narcose dit x voor buisjes. Zit de hele dag thuis met mijn gammele zwangere lijf en tja dan wil ik nog wel eens mijn ups en downs delen. :D

Gaat alles goed dan staat dat er ook... Gaat het minder ook...
    Er zijn grenzen hoor, want niet al mijn sores staat op fb haha
    Relatie/financieën zijn een big NONO hier!

14. giraf

giraf Niet meer actief

Wat heb ik toch een heerlijk rustig leven zonder Facebook als ik dit allemaal lees :D

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Als je alle posts in dit topic zou moeten naleven, mocht je niets meer posten :D

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    De foto's en verhalen vind ik nog wel leuk om te lezen, ik ben nogal een nieuwschierig type en als mensen het dan toch willen delen dan lees en zie ik het graag :D

wat ik wel vervelend vind is dat mensen je wel eens taggen (heet dat zo?? :) ) in een bericht

bijv. vanavond uit eten met 0Zebra0 en .. bla bla

Ik wil dus helemaal niet dat iedereen kan zien dat ik vanavond uit eten ben , en dus niet thuis, of te wel sla je slag!

en je kunt het blijven zeggen, mensen schijnen niet te snappen hoe vervelend dat is!

17. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Zo'n iemand ken ik ook. Ze zit doodleuk te beweren dat zij heel het huis constant schoon maakt, de was doet en alles strijkt. Ik geloofde haar want ja, waarom zou je niet? Blijkt dat ze haar man commandeert alles te doen, ze steekt zelf geen poot uit maar zegt hem hoe hij het allemaal moet doen... En hij pikt het gewoon. Ook een paar van die poseerde foto's inderdaad van 'kijk ons zo gelukkig zijn' terwijl ik weet dat het zo slecht met ze gaat dat ze in aparte kamers slapen. Tegen hem babbelen erover gaat niet, er is al een keer ruzie van gekomen en dat is eindelijk afgelopen zomer weer een beetje goed gekomen dus liever niet weer zo'n heisa.

18. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik snap wel wat je bedoeld, mensen wat altijd alleen maar positief zijn en nooit eens iets anders eropzetten. Nou zet ik ook vooral alleen leuke dingen erop en foto's van me kindje dr auto met de sint. Maar vorige week heb ik ook erop gezet dat ik me rot voelde en het niet meer zag zitten. Vind het alleen raar dat alleen mensen reageren die me eigenlijk nooit wat zeggen gewoon uit nieuwsgierigheid, die heb ik er ook meteen afgegooit.

19. A2CA

A2CA Niet meer actief

Owja nog ene, ik heb een meid erop wat ik ken van een aantal jaren geleden van school. Die heb ik ook eraf gegooit. Weet je waarom? Omdat ik ruzie met haar ging maken. Weten jullie nog dat die man die scheidsrechter of voetballer wat is doodgeschopt?

Had ze na een week erop: moet niet gekker worden, waar gaat dat heen met de wereld. Het is heus wel erg dat dat is gebeurd ( naam slachtoffer ) maar mensen come on, we weten het nu wel boeiend whoehoe er gebeuren ergere dingen, ik hoor niks anders meer dan dit op tv.

Of laatst van die moeder en haar 2 zoontjes waar brand was en de zoontjes zijn overleden.
    had ze erop; Ja ik heb gehoor dat die vrouw zichzelf alleen heeft gered, vieze vuile luie k** wat ze is, ze moesten haar verbranden. blablabla

En dan ga ik ruzie maken he, zoiets zeg je niet je weet het hele verhaal niet eens het is aan de andere kant van het land gebeurt en wie ben jij om daar over te oordelen.

Dat meisje toen ik haar leerde kennen, was drugsverslaafd, woonde opstraat met junkies en raakte zwanger kreeg een mk. Erg genoeg maar op dat moment kwam dat door haar gebruik. Nu is ze wel beter en heeft ze een dochtertje en alles voor elkaar zeg maar, heel knap maar ze blijft een tokkie en vergeet hoe ze zelf vroeger was.

Sorry dit zat me nog steeds dwars en alleen omdat mensen altijd andere beoordelen en zwart maken. Pff lucht op.

20. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Ik heb mijn instellingen van tags staan dat ik ze alleen zelf kan zien, erg handig tegen zulke acties :D

@Cherryl, goh een gemeenschappelijk vriendje haha

Deel Deze Pagina