Aardig gek, maar heb geen meelij me die vent hoor... AD Bizar - Stier ramt hoorn door kaak torero (485220) Let op: Foto kan schokkend zijn voor sommigen!
uhm die foto heb ik een week geleden al gezien? Das oud nieuws toch? anyway, geen medelij met die vent!
Ab-so-luut geen medelijden!!!!! Ik snap niet dat dit nog bestaat. En dat je daar als normaal mens naar kunt kijken. Dan heb je toch echt al je gevoel uitgeschakeld? ik vind het maar eng dat mensen dit als leuk uitje zien.
Zo he. Getsie kleine waarschuwing voor de foto was prettig geweest. Daar ging bijna mijn ongezonde lunch. Verder helaas pindakaas voor de beste man. Kan er ook geen seconde medelijden mee hebben.
Au.... Over stierenvechten ben ik altijd een beetje in dubio, ik ben tegen dierenleed, maar ik weet niet wat ik erger vind; de bio-industrie, waar dieren hun hele leven het daglicht bijna niet zien en snel om het leven worden gebracht.. of stierenvechten, waarbij dieren hun hele leven in een weiland lopen, om al vechtend een pijnlijke dood te sterven.. Ik geloof dat ik toch liever die stier ben, dan die koe in de supermarkt >.< Maar het blijft belachelijk dat het als vermaak wordt gezien natuurlijk!
Is idd best schokkend, misschien een waarschuwing voordat iemand haar pc eronder kotst? Ik vind het best knap gemikt van die stier, huppakkee, even een gaatje voor een coole piercing ofzo Maar ik vind ook idd, de bio industrie is ook verschrikkelijk. Ga maar es zoeken naar filmpjes over hoe varkens gehouden, gecastreerd, vervoerd en afgemaakt worden.. Word je ook niet vrolijk van en toch eet (bijna) iedereen 's avonds lekker een gehaktballetje. Stierenvechten is ook mishandeling, mag wat mij betreft vandaag nog afgeschaft worden maar er is zooooveel dierenleed. Dus ik ga er verder niks over zeggen want ik ben zelf net zo hypocriet en gooi zo een paar soepballen in m'n soep (weet alleen nog niet of ik ze straks ook op ga eten)
mijn hart maakt een sprongetje van vreugde als ik zo'n foto's zie !! dat zoiets nog gewoon kan in deze tijd zeg..
Dat is wel zo, alleen als ik dan weer zo confronterend filmpje zie raak er steeds meer van overtuigd dan ik biologisch vlees ga eten LET OP, filmpje IS schokkend, bah bah! YouTube - Wat er allemaal gebeurd in de bio-industrie (wakker dier)
Ik ben meestal niet zo van 'What goes around comes around' maar ik heb toch echt geen medelijden met deze man. Gooo stier. De vergelijking met de bio industrie vind ik een beetje een vreemde. Er zijn namelijk nog wel meer koeien en stieren ter wereld dan alleen in arenas en de bio industrie. Als ik mocht kiezen zou ik geen van beide kiezen, maar gewoon een gelukkige koe willen zijn waarvan ik er hier nog heel veel in de wei zie staan. Voor stierenvechten en bio industrie geldt dat het alelbei vreselijk is, het ene is niet erger dan het andere.
Daarom eten wij sedert 2 jaar alleen biologisch. Blegh. Ontopic: *Staat met rondraaienden armen met puffs* Go Stier, Go Stier, Go Stier, Go Stier,Go Stier, Go Stier,Go Stier, Go Stier,Go Stier, Go Stier,Go Stier, Go Stier,Go Stier, Go Stier,Go Stier, Go Stier,Go Stier, Go Stier.