ik denk dat ik het geld ook niet had gedeeld.. ookal kwam je met niets... het is dan toch 15.000 euro die je niet hebt.. Daar kan je een heleboel van doen.. stel je hebt schulden. ? Daag schulden? je huis moet opgeknapt?.. tja dan ga je dat geld niet weggeven... ik niet iig... ik kan daar wel betere dingen van doen...
mss heeft die ander wel veel grotere problemen??? maar goed dat je het dan al niet deelt is tot daar aan toe maar de manier hoe dat meisje het bracht vind ik echt schandalig!! en ik ben opgevoed dat je elkaar moet helpen waar je kan, en helemaal in deze situatie waarin je elkaar nodig hebt om zover te komen!
Je kan het ook zo bekijken dat in elk spel een winnaar is en een verliezer. Maar vond het wel tof van die jongen dat ie het deelde, dat had ik niet van m verwacht. Ik doe t m niet na.
de winnaar gister was een alleenstaande moeder, ze had 9.000 euro gewonnen en hield ook alles zelf. ze zei:"ik kan het beter gebruiken dan jij!
Ja, maar daar zag het ook wel naar uit. En ik vond dat andere mens echt hartstikke irritant. Maar goed, ik moet dan wel weer zeggen dat die alleenstaande moeder weinig tot niks deed, oke ze heeft wel gezwommen, maar meestal hing ze er een beetje achteraan. Ze waren aan het eind wel lief voor elkaar vond ik. (gisteren was de herhaling)