breaking amish

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door annabel10, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28
    Zijn er meer mensen die breaking amish op tlc kijken?

ik heb het vooruit gekeken (aflv van internet gehaald) en er een beetje op gegoogled, nu zijn er dus heel veel mensen die zeggen dat het nep is. dat het acteurs zijn. Ik ben altijd best goedgelovig en dacht dat het gewoon echt was.
    Voornamelijk doordat ze ook de amish taal goed spraken en niks wisten van moderne dingen zoals computers en dergelijk. maar wel had ik het idee dat het hier en daar wat te mooi gefilmd was en dus afgesproken hoe ze moesten staan enzo.

Ik ben even benieuwd wie het nog meer kijkt en wat hier de meningen zijn!

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk het ook weleens, zal best nep zijn maar dat boeit me niet zoveel. Films zijn ook nep en die zijn ook leuk om te kijken. (Dat zeg ik altijd tegen mijn vriend want die zegt altijd als ik iets kijk: Is nep)

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb het hele seizoen gekeken en ik weet het niet.. vond er iets verdachts aan zitten en kon niet precies zeggen wat, maar ach.. het is wel een leuk programma.
    Kan alleen Rebecca niet echt uitstaan :)

4. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28

ik vind het op zich ook niet erg als het nep is, maar zou het wel fijn vinden als ze dit zeggen (bijv met die series op net5, gebaseerd op echte verhalen, vreselijk om te kijken trouwens :) ) Zou het niet leuk vinden als ze je voor de gek houden eigenlijk

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
  6. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik kijk het ook en ik vind het wel leuk :) Dacht ook dat het echt was.. Was wel leuker geweest denk ik.. Maar ik blijf het wel kijken gewoon omdat ik nieuwsgierig ben :)

7. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ik kijk het ook, maar wist niet dat het nep is?

8. knap

knap Niet meer actief

Ik kijk ook wist ook niet dat het nep was.

Ach ja blijf wel kijken ergens is het dus wel waar ze hebben er ooit bij gezeten.

9. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Vind ik ook. Er zullen mensen uit de Amish zijn die wel zo naar NYC zijn geweest en dus zo alles ervaarden. Ik blijf het wel kijken denk ik. Vind het wel grappige mensen xD Jammer dat TLC dan er niet bij zet dat het gebaseerd is op... Ach ja.

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Mmm, toch jammer :p

11. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb het een keer gekeken, vind het best leuk, maar had ook al gelijk het idee dat allemaal wat teveel vooropgezet was.

12. Debbebbie

Debbebbie Lid

21 jan 2013
    15
    0
    0
    My Little Pony's uit jaren 80 verhandelen, opknapp
    Montfort
    Eventjes naar gekeken maar het is zo verschrikkelijk fake.

13. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Als het nep is, snap ik ook waar ze al het geld vandaan halen voor hun hotelovernachtingen, diners, tattoo, kleding en wat allemaal nog meer. Volgens mij zijn de Amish niet rijk toch? Die doen toch aan zelfvoorziening??

14. TempusFugit

Nou dat dacht ik ook MamaHeleen, vond het wel raar dat ze steeds uit eten gingen, zowat in een hotel woonden en eh.. de dingen verderop in de serie betaalden (zal niet spoilen ;))

15. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik volg het ook en er zijn inderdaad dingen waarvan ik dacht: Klopt het wel? De hoeveelheid geld die ze uitgeven, maar dat hebben ze misschien van de productie gekregen. Maar ook hoe ze reageren op bepaalde ervaringen of situaties. Het is behoorlijk ongeloofwaardig dat een ex-Amish meteen naar een tattoo-shop gaat en zonder enige spijt of schuldgevoel ten opzichte van zijn geloof een tattoo laat zetten. Als je altijd te horen hebt gekregen dat je naar de hel gaat of verbannen wordt als je bepaalde dingen doet, dan denk je daar toch niet zo lichtvoetig over, lijkt mij. Net zoals het alcoholgebruik, model willen worden, normale kleding dragen. Ze stappen er mijns inziens iets te gemakkelijk overheen.

16. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Ja dat vond ik ook. Net als dat ze in een bikinitopje bij zo'n model agancy (of hoe je dat ook schrijft) stonden. Terwijl je nooit iets bloots mocht zien. Ze deden het heel makkelijk aan. En ze wisten alles te benoemen wat ze zagen, computers etc. Als je dit nooit hebt gezien dan weet je toch ook niet wat het is?

Wisten jullie trouwens dat Rebecca een kunstgebit heeft?? Hoezo dat? Ik zag het gauw voorbijkomen maar iemand enig idee waarom??

17. TempusFugit

Las verschillende dingen, zoals als straf (lijkt me sterk) maar ook om kosten te beperken vanwege grote gezinnen (en tandartsen werken met moderne apparatuur) maar ik betwijfel of dit echt redenen zijn hoor.

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Het kijkt nu toch wel anders hoor :p

19. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    aha, dat is het dus! Vond het een geweldig idee, maar haakte bij aflevering twee al af. Echt een tegenvaller, zo nep! Maar dat is het dus ook:)
    Echt jammer, want vind het idee erg leuk!

20. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28
    iedereen vind het nep, maar er is door TLC niet bevestigd dat het nep is.

Dus officieel is het echte reality tv ;)

maar voor degenen die afgehaakt zijn, het blijft wel leuk om te kijken. dat vond ik tenminste

Deel Deze Pagina