Wat maakt het nou hemelsnaam uit dat er met je man word gepraat die man is toch mans genoeg om het dan te zeggen dat hij niet in gesprek wil. Gadver wat een raar wijf.
Volgens mij is die Suzanne nog het normaalst. En Hella is denk ik ook wel oké, ze staat altijd achter Maria waardoor zij ook de drama krijgt
Vandaag aflevering 5 gekeken. Aan het einde dacht ik echt, wat zit ik nou eigenlijk te kijken?! Volwassen vrouwen die al 5 afleveringen dezelfde kinderachtige ruzies hebben. De ene aflevering is de ene de gebeten hond en de andere aflevering is iemand anders weer de boeman maar verder is het steeds hetzelfde eigenlijk.. alsof er verder eigenlijk helemaal niets interessants of bijzonders gebeurd in het leven van deze vrouwen dus ze voor het verhaal maar ruzies aan het creëren zijn. Wat een gezeik. En ik maar blijven kijken natuurlijk
Nou maar echt! En wat een niet boeiend leven hebben die mensen eigenlijk Ik vind het echt een draak van een programma eigenlijk
Ik vind ze bijna allemaal bloedirritant en hypocriet. Ze beschuldigen elkaar de hele tijd van dingen die ze zelf net zo hard doen. Ik kan bijna niet kiezen wie ik vervelender vind, iedere aflevering is er wel iemand die de kroon spant. Deze aflevering vond ik Sheila het meest irritant, vorige keer djamila. Maar uiteindelijk zijn ze bijna allemaal hetzelfde. Wat een leeghoofden.. Van die Susanna snap ik niet waarom ze hierbij zit, ze lijkt me nog het meest normaal en volgens mij past dit hele gebeuren ook niet echt bij het imago wat ze wil uitstralen. Hella vind ik nog wel lief geloof ik. Ik vind het ook zo negatief allemaal steeds, snap ook serieus niet dat ik nog blijf kijken eigenlijk haha..
Ik vind Suzanna en Hella dus wel leuk / oké inderdaad. En Maria gaat een beetje op en af. De rest vind ik sowieso niks maar Djamilla spant wel de kroon hoor. Ik vind haar gewoon een zeikerd ook met dat ontbijt enzo. Maar het is allemaal zo puberaal Leuk voorbeeld voor je kinderen ook.
Nou wat een figuren zeg! Zo kinderachtig allemaal. Ik weet ook niet of ik het blijf volgen. Maar zij zijn toch geen echte vriendinnen neem ik aan, is toch alleen voor de tv sensatie. Ze vinden niks leuk aan elkaar en wisten niet eens dat 1 van de dames een relatie had. Terwijl dat 13 jaar ofzo geweest is.
Dit dus. Eigenlijk een hoopje kinderachtige vrouwen met geld... En vind Susanna dan inderdaad nog de gene met het meeste verstand totaal niet kliekjes achtig en doet tegen iedereen gewoon normaal. Of ze er eigenlijk niet 'bij' hoort.
Nee zijn niet allemaal vriendinnen, alleen Hella en Maria en Jamilla en Cherryann. En ik denk dat het naar Hella een steek was dat ze het niet wist omdat ze zo los van elkaar leefden.