The real houswives of Amsterdam

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Milkyway7, 26 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis2009

Muis2009 Bekend lid

29 jan 2018
    703
    387
    63
    Vrouw
    Haha precies dit, er zit ook totaal geen verhaal in. Even verstand op 0.

Linnidee vindt dit leuk.
  2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Die Djamilla:confused::confused::confused: er is geen kots emoticon maar gadver ik kan veel hebben maar haar:evil::evil:

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Ik ben zo niet jaloers op deze mensen, wat lijkt het mij een zwaar ( psychische dan) leven zijn.

Milou94 vindt dit leuk.
  4. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ik heb zo moeten lachen om hun make-up,het ziet er gewoon niet uit :roflmao::|

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Wat maakt het nou hemelsnaam uit dat er met je man word gepraato_Oo_O die man is toch mans genoeg om het dan te zeggen dat hij niet in gesprek wil. Gadver wat een raar wijf.

Linnidee, Havermout en tuc vinden dit leuk.
  6. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Die kimmylien (of hoe heet ze) had een hele veeg op haar wang toen ze bij haar ouders was.

Linnidee vindt dit leuk.
  7. Havermout

Havermout Niet meer actief

Jeeeeemigggggg gaat aflevering 4 nog steeds over dat gezeik en geroddel en alles man man man

Linnidee vindt dit leuk.
  8. Havermout

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Volgens mij is die Suzanne nog het normaalst. En Hella is denk ik ook wel oké, ze staat altijd achter Maria waardoor zij ook de drama krijgt

Ysabella, mum2be2, Linnidee en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Vandaag aflevering 5 gekeken. Aan het einde dacht ik echt, wat zit ik nou eigenlijk te kijken?! Volwassen vrouwen die al 5 afleveringen dezelfde kinderachtige ruzies hebben. De ene aflevering is de ene de gebeten hond en de andere aflevering is iemand anders weer de boeman maar verder is het steeds hetzelfde eigenlijk.. alsof er verder eigenlijk helemaal niets interessants of bijzonders gebeurd in het leven van deze vrouwen dus ze voor het verhaal maar ruzies aan het creëren zijn. Wat een gezeik.

En ik maar blijven kijken natuurlijk :roflmao:

Ysabella, Muis2009, mum2be2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    precies dit!

Havermout en Linnidee vinden dit leuk.
  12. Havermout

Nou maar echt! En wat een niet boeiend leven hebben die mensen eigenlijk :| Ik vind het echt een draak van een programma eigenlijk :roflmao:

Linnidee vindt dit leuk.
  13. Havermout

Dat kinderfeestje ook. Het komt niet eens gezellig over allemaal :|

Linnidee vindt dit leuk.
  14. Havermout

Ik vind die Djamilla echt mega irritant :eek:

Ysabella, Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik vind ze bijna allemaal bloedirritant en hypocriet. Ze beschuldigen elkaar de hele tijd van dingen die ze zelf net zo hard doen. Ik kan bijna niet kiezen wie ik vervelender vind, iedere aflevering is er wel iemand die de kroon spant. Deze aflevering vond ik Sheila het meest irritant, vorige keer djamila. Maar uiteindelijk zijn ze bijna allemaal hetzelfde. Wat een leeghoofden.. Van die Susanna snap ik niet waarom ze hierbij zit, ze lijkt me nog het meest normaal en volgens mij past dit hele gebeuren ook niet echt bij het imago wat ze wil uitstralen. Hella vind ik nog wel lief geloof ik.

Ik vind het ook zo negatief allemaal steeds, snap ook serieus niet dat ik nog blijf kijken eigenlijk haha..

Ysabella, mum2be2, Maan14 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Havermout

Ik vind Suzanna en Hella dus wel leuk / oké inderdaad. En Maria gaat een beetje op en af.

De rest vind ik sowieso niks maar Djamilla spant wel de kroon hoor. Ik vind haar gewoon een zeikerd ook met dat ontbijt enzo.

Maar het is allemaal zo puberaal :roflmao: Leuk voorbeeld voor je kinderen ook.

Ysabella, Linnidee en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ja wat een puber is dat zeg..

Linnidee en Havermout vinden dit leuk.
  18. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Nou wat een figuren zeg! Zo kinderachtig allemaal. Ik weet ook niet of ik het blijf volgen.
    Maar zij zijn toch geen echte vriendinnen neem ik aan, is toch alleen voor de tv sensatie. Ze vinden niks leuk aan elkaar en wisten niet eens dat 1 van de dames een relatie had. Terwijl dat 13 jaar ofzo geweest is.

Linnidee vindt dit leuk.
  19. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.847
    3.008
    113
    Dit dus. Eigenlijk een hoopje kinderachtige vrouwen met geld... En vind Susanna dan inderdaad nog de gene met het meeste verstand totaal niet kliekjes achtig en doet tegen iedereen gewoon normaal. Of ze er eigenlijk niet 'bij' hoort.

Linnidee vindt dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Nee zijn niet allemaal vriendinnen, alleen Hella en Maria en Jamilla en Cherryann. En ik denk dat het naar Hella een steek was dat ze het niet wist omdat ze zo los van elkaar leefden.

Linnidee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina