Ik heb het met 1 oog gevolgd, vond het wel wat hebben van het programma spoorloos moest wel janken aan het einde
als je spoorloos leuk vind inderdaad,vind je dit ook leuk naar mijn idee . Ik vond het zelf érg leuk om te zien, maar kijk dus ook graag naar kro's Spoorloos... Ik ben benieuwd of door deze aflevering meer donor'vaders' zich gaan opgeven!
jaaa heb gekeken. het is helaas een eenmalige uitzending!!en in het najaar volgt nog zo'n soort uitzending! mijn beste vriendin deed mee! zag aan het einde hoe ze een zus erbij heeft gekregen! super voor haar!!!
Jammer dat het gisteren alleen over eenoudergezinnen en homo-gezinnen ging. Zelf hebben wij ook KID gedaan dus ik was wel nieuwsgierig. Ben het alleen niet eens met de titel van het programma; had naar mijn idee beter Wie is mijn donor? kunnen heten.
als het zo zou hebben geheten had ik een ander gedachte bij gekregen, als iemand het over een donor heeft denk ik snel aan een bloed donor, of ingewanden ofzo =P ik heb het programma niet gezien, op welk net komt het?
Vader klopt naar mijn idee anders ook niet. Mijn vriend is straks de vader van ons kindje, niet de donor.
Ik vind het een leuk programma, ik hoop dat er in het najaar meer dan één uitzending volgt. Het Spoorloos gehalte was inderdaad hoog, maar dat kijk ik ook altijd. De titel dekt de lading niet, volgens mij zijn de mensen in dit programma op zoek naar biologische verwanten. Wel simpel om geen zoekende mensen te tonen die wel een vader hebben, maar op zoek zijn naar hun donor. Ik denk niet dat de bedenkers zich er druk over maken dat de titel niet de hele lading dekt. Ik moest echt wel een traantje wegpinken op het eind, zo emotioneel (mijn hormonen werken ook mee).
De moeite waard om te gaan kijken dus! Morgen maar even doen dan, want de stad ga ik niet in met die drukte
ik vond het juist wél erg verschillend allemaal. 2 gezinnen die met vruchtbaarheids-problemen zaten (alleen vader is later weggegaan helaas) 1 waarbij de vader een erfelijke ziekte had waardoor het beter was van hem geen kinderen te krijgen zeg maar, volgens mij 1 kind met 2 moeders, 1 kind volgens mij met een BAM-moeder. Dus allerlei oorzaken waardoor een donor nodig was. Zelf zou ik in eerste instantie alleen denken aan kinderen van ouders waarbij vruchtbaarheidsproblemen een rol spelen. Homo-koppels op zich ook wel, maar ik weet niet hoe lang dat al 'geaccepteerd' is zeg maar... Dus van 20-30 jaar geleden had ik dat nog niet verwacht. En bij de BAM- moeders had ik niet eens stilgestaan..