Hahah je zag hem zeggen: one more kiss ? Cute na ja snap ook wel dat ze niet uitgebreid gaan staan bekken daar
Die eerste was volgens mij spontaan, die tweede geregisseerd. Ach, wat zal het mij ook boeien zeg, het zijn gewoon geen klefbekken, laat ze lekker! Volgens mij is dit echte liefde, ik vind het een mooi stel.
Al met al vond ik het wel een mooie bordes scene en een leuk stel. En wat is Kate toch een prachtige vrouw om te zien!
De Britten zijn over het algemeen veel stijver, formeler, maar niet qua koningshuis. Zij gaan veel losser om met de pers en het publiek. Bea is echt een zuurpruim getjekkes, die kersttoespraak van haar dit jaar, brr eng mens! Ik vind Elisabeth meer op Juliana lijken. Dat WA zou mogen vechten aan een oorlogsfront is uitgesloten.
Ik ben helemaal in de gloria met die tweede kus! Bij de eerste dacht ik: jemig knieperts, wat een zuinig kusje... En toen zag je hem zeggen: one more kiss? Ik zat hier helemaal te hupsen: ja toe dan, toe dan, jaaaaa! Oh... ik laat me echt teveel meeslepen soms.
Ik vond Kate er geweldig uitzien, wat een prachtige jurk bij een prachtige vrouw. En volgens mij gaan deze 2 helemaal gelukkig worden. Die kusjes vond ik wel schattig, maar al met al een heel erg Brits huwelijk, ik vond persoonlijk het huwelijk van Willem-Alexander en Maxima veel leuker.
En hopelijk staat zij sterker in haar schoenen dan de vorige (vertrokken cq. overleden) koninklijke schoondochters.
heb echt genoten van het huwelijk!!!echt zo'n sprookjes huwelijk!volop in de aandacht, ok iets te veel aandacht maar toch!!! Kate zag er prachtig uit!!sowieso een mooie meid! en William is zoals altijd schattig! De 2e kus vond ik mooier dan de eerste!!! Nu hopen dat ze heel gelukkig mogen worden!!!!
ik denk dat hij zenuwachtig was en het maar even deed hahahaha..is ook wat allemaal! Vondt het gezicht van kate ook mooi toen ze net naar buiten stapte en zei "wauw"
Ik wens ze alle goeds en vooral wat privacy! Kate is een mooie vrouw met een pachtige lijn. Toch vind ik het geheel wat 'tegenvallen'... (wat heb je te wensen he?) De jurk vind ik mooi maar niet spectaculair, dat geldt eigenlijk voor het hele plaatje. Ook de dienst.. tja, ik ken de Church of England goed en daar past het wel in maar er is geen enkele ruimte genomen voor wat meer persoonlijks. Twee lieve kusjes maar ook niet super de luxe. Wat hebben we het getroffen met onze Maxima! hahahaha Elisabeth net als Juliana???? hahahaha, nee echt niet. Absoluut nul vergelijk mogelijk. Ze gaan losser met de pers om.. om de doodsimpele reden dat ze wel moeten! En dit is pas wat beter geworden na de dood van Diana.. wat bijna de ondergang van het Britse Koningshuis heeft betekent. De Britten zijn helemaal niet stijver maar de Britse ADEL wel! The Britisch upperclass is iets wat wij Nederlanders nooit zouden accepteren met onze gelijkheidsprincipes! House of Lords bijvoorbeeld. Enne vergeet niet ... William is niet de troonopvolger.. WA wel!
Jammer dat het alweer voorbij is ... Ik vond het helemaal geweldig! Echt elk moment! Doe mij ook maar zo'n bruiloft!
Ik vond t heel leuk om het (illegaal via livestream op mijn werk ) te zien. Mooie jurk, en ook een mooie vrouw, die Kate. Mijn collega's (allebei mannen) waren meer gecharmeerd van Pippa met haar strakke bruidsmeisjes jurkje.... typisch mannen he.... Ik schrok een beetje op het moment dat William de ring om wilde doen want het leek volgens mij in eerste instantie alsof ie te klein was?? Ik heb 'de zoen' niet live gezien, want er moet ook nog een beetje gewerkt worden Vanavond de hoogtepunten nog maar eens bekijken op TV. Nog 4 weken en dan ga ik zelf trouwen!
Goed lezen wat ik zeg: ik vind Elisabeth meer op Juliana lijken dan op Beatrix. Die heb ik echt nog nooit zien lachen. Ik heb al vele interviews gezien met Elisabeth en het mens heeft humor. Het is ook een persoonlijke mening, dus het vergelijk is zeker wel mogelijk, het is geen abstract iets.