The Royal Wedding - William & Kate

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MiSsTiek, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nu niet meer nee. En als de 3 kinderen van Willex jongetjes waren geweest, hadden ze ook niet naar Afghanistan gegaan.

2. adi

adi Niet meer actief

Ik heb toch echt begrepen dat Charles geen koning wordt. Ik dacht me te herinneren dat dat de voorwaarde was om te mogen scheiden van Diana.
    De troon zou dan doorgeschoven worden naar William.

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Prachtig stel hoor.
    De meesten vinden het zo stijf, ik vind ze juist wat relaxter dan het koningshuis hier.
    Veel meer praten met elkaar en andere mensen, en tja dat balkon, ik denk dat je niet weet wat je overkomt als het zó vol mensen staat.
    Een prachtig sprookje weer, hoopn voor ze op 'en ze leefden nog lang en gelukkig'.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
  5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.953
    113
    Hmm ik weet niet, ik heb net wat beelden terugekeken van het huwelijk van Maxima en WA maar vond het daar toch wat intiemer er aan toe gaan.
    Maxima in tranen, WA die haar hand vasthoud tijdens de plechtigheid en haar een knipoog geeft, de kus die er wat spontaner aan toe ging vergeleken met dat van Kate en William..

6. adi

adi Niet meer actief

Ok, dan was dat destijds een gerucht.

Maar blijft de koning(in) bij hun zitten tot aan de dood? Dan blijven ze alleen maar stokoude koningen hebben. Charles is nu al 62, tegen de tijd dat ie koning wordt is ie misschien zelfs 70.

Ik hoop elk jaar juis dat Trix haar bultje bij elkaar pakt en de troon doorschuift naar de jongere generatie.

7. adi

adi Niet meer actief

Ik vond hun bruiloft ook echt prachtig. Maar vooral om Maxima, bij haar spreekt haar gevoel toch van haar gezicht af.
    Plus dat zij haar land heeft verlaten om naar Nederland te verhuizen, haar vader mocht er niet bij zijn (toch?) enz. Is toch een stuk emotioneler.

8. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik hoorde vanochtend dat ze koningin blijft tot haar dood of totdat het echt niet meer gaat.. dan wordt charles koning en dan pas Wiliam dus dat duurt nog wel ff..ze schuift wel steeds meer taken door alleen de troon niet..

9. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    En de 'nieuwe' meisjesnaam die nu helemaal hip wordt: Pippa. :)

10. lea

lea Fanatiek lid

ik vond het grappig om te zien hoe harry steeds moest lachen, had wel zin in een feestje volgens mij....:D

11. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    Aaah, dat was echt leuk hoe ze net nog weg reden uit BP!
    In een cabrio, William reed zelf, zijn bruid naast hem en allemaal slingers en ballonnen achterop de auto!!
    Maakt het gelijk allemaal wat menselijker!!! :D

Leuk!

12. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    haha wat een commentaren hier :) Jullie zaten zeker óp de tv :D

ik heb ook op het werk gekeken en thuis tussen het poetsen door. Toen ik gisterenavond en vanochtend bedacht hoe Kate zich wellicht op dat moment zou voelen, ik kreeg plaatsvervangende kriebels.

13. tulip

tulip Niet meer actief

Het is voor 95% zeker dat charles overgeslagen gaat worden als troonopvolger. Niemand in Engeland wil hem als koning, inclusief zn eigen moeder. Elizabeth blijft gewoon tot william er klaar voor is.

14. Geinig.. zit foto's terug te kijken.. had toch wat beters te doen :D. Maar die jurk.. tsja. Voor een koninklijke jurk oké, anders boring. Maar ja er zijn nu eenmaal eisen voor die jurk en het kant is best leuk. Ik vind het verder een knappe vrouw!! Leuker dan William hij ziet er echt uit als een oude bal. Gaat steeds meer op Charles lijken :p

15. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    Ja he :p
    En dan die kale plek al op z'n achterhoofd :$ Hij is nog niet eens 30!! :p
    Ach, hij zal wel heel lief zijn denk ik ....:p

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Dat heb ik gemist! Waar was dat op?

17. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    Het was allemaal nog live te volgen op BBC en ineens vertrok het bruidspaar uit het paleis! Zag er echt heel leuk uit! Niet zo formeel!

18. adi

adi Niet meer actief

Ik was echt jaren overtuigd dat dat al bekend was toen Charles ging scheiden van Diana. Maar officieel is ie schijbaar wel nog steeds de kroonprins.

19. of rijk? :D

20. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    lief EN rijk! :p:p

Deel Deze Pagina