The secret...

Discussie in 'De lounge' gestart door knor, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ben nu aan het lezen in het boek: The secret en lees volop verhalen van mensen die geld aantrokken doordat ze erin geloofden dit te zullen krijgen.... Nou ben ik wel heel benieuwd of er hier ook mensen zijn die dit toe passen in hun leven en ontvangen hebben wat ze graag wilden door positieve gedachten erover uit te stralen.

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik zal t vanmiddag ff bij een kraslot proberen, wie weet...

Sorry geloof er niet in

3. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    Ik heb de film gezien :)
    maar nee ik geloof er niet in
    wat ik wel geloof is als je een doel voor ogen stelt en je daar echt voor gaat, de kans groter wordt dat je dat ook bereikt .. maar dan niet door de gedachten alleen

anders was ik al stinkend rijk denk ik, want ik denk vaak .. ooh kwam er maar een cheque van grote waarde mijn richting uit

4. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen

+1:)

5. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Yep ik ben een van die mensen ;)

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik geloof niet zo in dat soort dingen

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb het boek maar ik durf er niet zo goed in te beginnen. Stom he. Ik weet ook niet of ik erin geloof.. dat kan ik pas echt zeggen zodra ik het gelezen heb. Ik WIL er wel in geloven want een van de grootste frustraties in mijn leven is dat ik altijd het gevoel heb geen controle te hebben over de dingen die er gebeuren.

8. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    Zo'n boeken zijn er om je een beter gevoel te geven, dat er wel controle is
    de seminaries van de secret kosten handen vol geld en ik vind het weer 1 van die dingen waar ze gebruik maken van iemand die minder sterk in de schoenen staat door een reeks van tegenslagen

maar ik geloof niet dat iemand met overgewicht, door een foto van een slakke vrouw boven het bed te hangen en het te wensen, slanker wordt vanuit het bed met een chicken wing in de hand

ik geloof niet dat je als je het maar graag genoeg wilt , al het geld dat je wilt jouw richting uit komt

als je kijkt naar de miserie in onze wereld
    gewoon een dakloze bv .. die denkt elke nacht voor hij slapen gaat (vooral op koude winterdagen) aan een warme thuis, een bed en een gevulde ijskast
    toch wordt die wakker in de vrieskou met niets dat veranderd is

dat je door een positievere houding dingen kunt bereiken , geloof ik wel

dat boek is net het zelfde als het verhaaltje aladin , wrijf over de fles en je mag wensen doen
    zo werkt het jammer genoeg volgens mij niet
    we moeten hard werken om iets te bereiken in het leven

9. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Tsja ik geloof er ook niet in. Ik ken iemand doe zo leefde en lreeg vervolgens de ziekte K. Ondanks je positieve gedachtes....
    Zij heeft dit toch ook niet op zichzelf afgeroepen. Nee ik vind he geldkllopperij en dan had de wereld niet zo arm hoeven zijn in sommige delen.

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

#10 Marieke1983, 28 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2012
    Ik had een heel verhaal geplaatst maar wij pb-en ook.

Voor de rest: ja het werkt wel degelijk, maar het kost veel tijd en moeite. Denken is niet genoeg, je moet het voelen en niet focussen op gebrek. Ik heb alles gekregen wat ik maar wilde dankzij de theorie achter de secret. Het boek beschrijft er maar een klein stukje van.

11. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Bijzonder te lezen Marieke...

Deel Deze Pagina