cadeau als blijk van waardering

Discussion in 'De lounge' started by hope43, Sep 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hope43

hope43 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,255
    0
    0
    mijn mannetje is altijd wel al een schat, altijd behulpzaam en lief,...
    en als onze zoon geboren zal zijn, zal ie ook wel een schat van een pappie zijn,...... (hij is gek met kinderen en zij met hem)

maar het is toch wel een knoert geweest tijdens mijn zwangerschap,
    nog meer als dan ik al van hem had gedacht,.....
    hij heeft mij veel dingen uit handen genomen, mij verwendt, en ontzettend vertroetelt,......niets maar dan ook niets was hem te veel.....
    ik vroeg niets, maar kreeg alles ,......
    hij nam uit zich zelf huishoudelijke taakjes over, doet vaak de boodschappen omdat ie niet wil dat ik til etcetc

nu weet ik, dat wat ik hem ook zou geven dat ie er blij mee is,
    maar ik zou zo graag eens iets speciaals willen geven,.....
    iets voor papa :) om hem te laten weten dat ik van hem hou, en heel erg waardeer hoe hij met mijn zwangerschap is omgegaan,....

weet iemand van jullie iets leuks of iets moois om te geven?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik weet niet of jouw man van kettingen houdt, en of je nog 'zo lang' wilt wachten ;) maar je kan tegen de tijd dat jullie zoontje geboren is wel een medaillon geven met een foto van jou en jullie zoontje erin ofzo.
    Je kan er bijvoorbeeld ook iets in laten graferen als 'forever thankfull' ofzoiets...

3. hope43

hope43 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,255
    0
    0
    ja een ketting , krijgt ie evengoed van me, na de bevalling , haha wil er zelf ook eentje :)
    maar wil hem nu zo graag al iets geven, gewoon omdat ik nu al wil laten weten hoeveel ik dit waardeer,...
    elke dag opnieuw denk ik: wat heb ik het toch getroffen met hem,......hij heeft mijn zwangerschap zo veel mooier en makkelijker gemaakt ,......
    ondanks zijn ploegendiensten , nergens te beroerd voor ,.........

4. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Hier heb ik ook mee gezeten, mijn man heeft ook zoveel voor mij gedaan.. IK kon helemaal niets bedenken, niets was goed genoeg om hem mijn waardering te tonen..

Ik heb toen voor de gein een speen en een speenketting met "papa is the best" erop gekocht. En ik wilde er een emotionele brief bij schrijven, maar dat is me niet gelukt, helaas. IK heb het hem toen kado gedaan en ipv een brief, gewoon zelf gezegd, in tranen, hoeveel ik van hem houd en wat hij van me betekent. Hij was er superblij mee.

Ik denk dat je het in iets heel kleins moet zoeken. Mijn man zegt ook altijd; geen enkel kado zou mooier geweest zijn dan Elena..

5. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik heb mijn vriend onze dochter gegeven hahahahah ;)

6. PetraK

PetraK Fanatiek lid

Sep 19, 2005
    1,222
    0
    0
    Amsterdam
    Misschien een mooie armband met de naam van de kleine er in gegraveerd?

Ketting idd .... moeilijk hoor.

Hij krijgt al het mooiste kadoo natuurlijk;) jullie kleintje!
    Maar ik begrijp je wel.. Hoop dat je snel iets moois en tastbaars kan geven

7. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

Sep 27, 2006
    2,510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Een mooi digitaal album maken van de gehele zwangerschap gericht op je man. Echo's, buikfoto's, bijzondere momenten, gedichtjes, verhaaltjes, boodschappenlijstjes met vreemde producten waar je trek in had enz. opgegragen door jou voor hem. Misschien kan je ook nog de tijd erbij betrekken dat je hem ontmoet had en daarna.De Hema heeft mooie albums en het is zo gepiept. Het is wel handig als je een scanner heb of een goede digitale camera waarmee je alle documenten kan inscannen/fotograferen.

8. Niet meer actief

ik had voor manlief direct na de geboorte een mok laten bedrukken met foto van mij en ons zoontje, met daarop: wij houden van jou, hij vond dat zo mooi en drinkt er elke ochtend zn koffie uit ;)

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ja, ik wilde hetzelfde zeggen als Karin. Ik heb net van mijn vent (ook zo'n kanjer) een boek gekregen met allemaal foto's van de zwangerschap en de eerste dagen na de bevalling erin. Heeel erg mooi, met een mooie kaft en gekleurde pagina's. Hij heeft het besteld via pixum.nl en ik ben er ongelooflijk blij mee. Nu denk ik erover om er ook een voor hem te maken, een met allemaal pappa-foto's. Je kunt er ook teksten bij laten zetten en een mooie foto op de voorkant plaatsen. Ziet er professioneel uit en het is ook een prachtige herinnering! (hij heeft ze ook gemaakt voor de ouders/schoonouders!)

succes
    Amber

10. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    hoi, ik wilde mijn vriend ook ergens mee verrassen als blijk van waardering tijdens de zwangerschap, maar ook omdat hij een enorme steun was tijdens de bevalling.
    we hadden een hele zware bevalling, dat was voor mij zwaar maar hij heeft ook 25 uur machteloos toe moeten staan kijken en dat is ook zwaar piep!

maar ik had hem geen mooier kado kunnen geven dan onze zoon!
    hij is zo trots op zijn gezinnetje!

liefs joyce

11. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    ik heb voor mijn vriend een mooie kaart gekocht met een mooie tekst, en er ook mijn blijk van waardering en liefde opgeschreven.

12. lkm

lkm Actief lid

Apr 3, 2007
    142
    0
    0
    ijmuiden
    ik laat een shirtje voor pappa borduren en ook hetzelfden shirt voor de kleine

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Misschien een fotoshoot, speciaal met vader en zoon! Een afspraak vlak nadat de kleine geboren is, kan je hele speciale foto's maken...!

En je hebt het echt getroffen met jouw mannetje ;) Zo behulpzaam was mijn mannetje echt niet tijdens de zwangerschap. Hij was wel behulpzaam maar ik moest hem vanalles vragen, niks kwam van zijn eigen

14. hope43

hope43 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,255
    0
    0
    ik weet niet of het nu is omdat ik mij sinds gisteren niet zo lekker voel,....en misschien daarom wat meer moe en emotioneler , haha maar er biggelen nu een paar traantjes over mijn wangen bij het lezen van jullie ideetjes,.....

vind ze toppie,...... :)

die fotoshoot vind ik idd een geweldig ideetje,....
    leuk om hem dit aan te bieden in combi met een lieve brief,........

en de mok, met "we houden van je"is ook net ff leuker als de mok die ik had gezien,..........

ipv de speen met papa is the best, heb ik eergisteren bij prenatal een pakje met papa's kanjer gekocht ..

het album, ook toppie, ik heb gelukkig digi en scanner en goede printer , mooie foto's zelf drukken etcetc, dus lijkt me ook wel wat,......

whaha ja ik wil het allemaal wel,.......

maar daar heb ik geen tijd meer voor denk ik,om dit allemaal te bewerkstellen

die armband vind ik idd ook een optie, ik wou hem namelijk al voordat ik zwanger was een armband geven, maar dit is idd de kans ;)

nou dames bedankt voor het meedenken,....
    ik zal idd, mijn gevoel eens op een kaart zetten om mee te beginnen, dan beginnen met een kleinigheidje,..........haha en dan een grotigheidje EEN ZOON,.......
    en dan zal ik hem na de bevalling weer eens heerlijk vertroetelen en verwennen,.......

want dit heeft ie zekers verdiend,..al denk ik dat ie zal zeggen, jij doet normaal alles voor mij, nu ikke voor jou

,..ik laat het nog wel horen wanneer ik iets heb gedaan of gegeven,....

nog meer ideetjes? hoor ze graag

groetjes

15. hope43

hope43 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,255
    0
    0
    pieker pieker pieker wil alvast iets leuks en kleins geven opdat ik er een mooie krt met tekst bij kan doen,..

Share This Page