Hallo lieve lieve mama's hier een wanhopige mama achter de computer,, pff ik ben vandaag bij de jongegezinnenbeurs geweest. vond het erg leuk moet ik zeggen. en ben bij de kraam van dermocare geslaagd voor een nijntjetas en producten voor 15 euro. dus komt mijn vriendin net binnen die is helemaal weg van nijntje en zo vond het zooo jammer dat ik niet nog een had meegenomen. Ik heb de tas al beloofd aan mn dochtertje dus kan hem niet afgeven.. Nu is het zo dat ze over 4 dagen uitgeteld is van haar dochter, en ik haar toch graag wil verrassen met die tas. ma ik ga niet meer naar de beurs. is er iemand van jullie die zegt, goh !! ik hoef die tas niet?? laat t dan alsjeblieft weten.. ik weet zeker dat ik haar er heel blij mee maak. Natuurlijk zijn onkosten en evt. kosten voor mij ik hoor t graag.. dankjewel alvast (K)
Of iemand die die tas en producten wil kopen voor mij en de moeite wil nemen om ze op te sturen?? Ik zou het helemaal geweldig vinden
ik ga zondag..als je uit regio dordrecht of waalwijk komt, kan ik er wel één meenemen voor je, dus ik hoor het wel als dat zo is . Langsbrengen/ophalen is makkelijker dan opsturen natuurlijk
Hoi hoi Ik ga ook zondag en ik wil best proberen er één mee te nemen en dan op te sturen. Er komt dan wel 6,75 verzendkosten bij. Laat me maar even in een Pb weten of je dat zou willen. Liefs
TS, ik heb even zitten denken, ik kan het pas Woensdag versturen, dus dan heb je het Donderdag pas. Is dat telaat?