Het blijft bijzonder wat mensen allemaal doen voor geld. Een jaar lang je jonge kinderen achterlaten voor een paar nieuwe borsten.
Die rekensom vond ik humor: door t valsspelen kregen ze een nieuwe som maar t slotje veranderde niet. De afkijkers hoefden niet meer te rekenen maar deden t wel haha
Ja dat is ook het eerste wat ik dacht.. Zou never nooit niet vrijwillig een jaar van mn kinderen hun leven willen missen…
Maar dan kijken de dames wel weer naar de zon ipv naar de grond je kinderen een jaar ouder, je voorgevel 10 jaar jonger
Vreselijk die man, alleen al z'n uitstraling... Ik weet niet hoelang ik dit programma ga kijken, normaal zou ik er niet eens aan beginnen, maar ja, zwangerschapsverlof, dan ga je gekke dingen kijken
Ja en er is er een die voor het eerst vader wordt en hij hoopt dat hij in ieder geval een geboortekaartje krijgt
Waatt Ik volg het al niet meer. Is zo'n rot tijdstip. En voor terugkijken vind ik het de moeite niet waard. Maar het is wel weer een bijzonder programma..
ik hoorde de reclame op de radio en dacht gelijk al.. weer zo'n kansloos programma.... ik ben benieuwd of ze genoeg kijkcijfers krijgen (en houden!) en dat het op de buis blijft....
Geen idee. Ik kijk het niet, maar zag het in de kop van een krantenartikel. T is een Limburger, het artikel kon ik niet lezen. Alleen het beginstukje
Ik vind het met de dag leuker. Heerlijk om die kei verschillende karakters te zien. Voor mij is het heerlijk vermaak en even een half uur ‘sjeale wazel’ zoals ze dat in Limburg zeggen
Ja, ik. Elke dag! Ik vind het wel bijzonder zo’n groep hoe dat dan werkt. Ook heeel benieuwd naar de nieuwe manager..