Baby Lily Allen doodgeboren | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Och wat sneu * edit * ze hebben de fout op nu.nl ook al aangepast. Er stond eerst dat het een miskraam was.
Pfff, ben je blij dat je de 12 weken hebt gehad en denkt dat het nu wel goed zit.....Echt erg. Op telegraaf.nl staat trouwens nog steeds "miskraam"...
Ach jee wat erg . Het is zo gek... deze week heb ik al van 3 mensen gehoord dat zij hun kindje zijn verloren.... Vreselijk hoor. Moet er maar niet al teveel aan denken nu...
In de Engelse pers staat miscarriage(=miskraam), dat wordt volgens mij letterlijk zo overgenomen door de NL pers. Zoo verscrhikkelijk voor d'r. Echt zielig. Ze was echt mijn zwangerschaps stijl icoon. Ik heb keek regelmatig op internet naar plaatjes van wat ze nu aan had en nieuws over haar zwangerschap. Ze was zooo enthousiast over moeder worden en ze had ook al laten weten dat ze een jongetje zou krijgen. Ik weet dat ze aan het begin ook al bloedingen had gehad. Ik hoop dat ze er snel achterkomen waarom ze al d'r tweede kindje is verloren. dit is echt hartverscheurend.
zo dat is erg als je dat mee maak. Mijn nichtje (kindje van m'n zus) was nog net gered na 2 zware operaties pfff soms mogen we blij zijn dat ze het toch heeft overleefd want zo hoor je maar weer dat niet alle baby's het redden.. echt sneu!