Ik vond dat ruilen best een hard iets hoor, vooral als je weg geruild wordt en vervolgens niet echt welkom bent in het andere team. Blue, dans jij zelf op hoog niveau? (omdat je Ivan een goede dansvriend noemt)?
Ik vind het goed en slim anders zou het wel een erg saai programma worden... Vindt het heel slim van Rinus om Jomecia te kiezen en jammer voor Shaker
BS, daar heb je gelijk in hoor, maar ik kreeg gewoon medelijden met de geruilde meisjes Is natuurlijk helemaal de bedoeling, dat we meeleven
Haha ja ik snap je wel hoor vond het ook wel lullig, maar ik snapte Rinus volledig, als ze gewoon meteen gezegd had wat er was...
Ik heb dat stukje half gemist, een van mijn kids deed een beetje moeilijk bij het slapen gaan... Ik vond Rinus trouwens inderdaad de mooiste voorstelling neerzetten. Maar de dansers moeten volgens mij allemaal nog wel op elkaar ingespeeld raken en 2 dagen is wel erg kort om iets in elkaar te zetten.
Ja dat denk ik ook en ik denk ook dat het wat dat betreft niet handig is als je van dansers wisselt, dus ik snap ook dat Isabelle dus haar team zo heeft gehouden.
Die Charlene, het is heel herkenbaar. Niet bij mezelf, maar zulke dansers heb je er echt tussen zitten. Ze zat in de klas bij 2 klasgenootjes van mij, maar ik heb geen idee hoe ze altijd was. Ik vrees alleen wel dat als ze dit de volgende keer niet heeft aangepakt, ze zichzelf echt heel erg tegen gaat komen. Ik kon me de frustratie jegens haar namelijk ontzettend goed voorstellen.