the Undateables

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door giebel, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ik zag dit vanavond, weet niet of het de eerste aflevering van dit seizoen was?

Wie heeft het ook gezien en wat vond je ervan.

Ik vind het een mooi programma. Leuke mensen. Vooral de Friese jongen vond ik erg leuk, het meisje waar hij een date mee had ook trouwens. Benieuwd naar vervolg.

2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik zag het met een half oog, gezien voor het eerst in m'n leven, en vond het ook erg tof. Ik vind alle deelnemers ook echt zo leuk.. Snap niet dat die hun ware liefde nog niet gevonden hebben. Nienke, Sharon en Pieter hebben echt mijn hart gestolen, haha!

3. SG2007

SG2007 Actief lid

15 dec 2016
    224
    1
    18
    Vrouw
    We volgen het al vanaf het eerste seizoen, dit is volgens mij het derde seizoen of vierde. Vind het altijd jammer om te zien dat men met een aandoening zo moeilijk aan een partner komt. Ze hebben een fb pagina, dan kun je ook deelnemers van eerdere seizoenen zien. Wij vinden het een heel leuk programma.

4. SG2007

SG2007 Actief lid

15 dec 2016
    224
    1
    18
    Vrouw
    Het koppel van vorige week, beide met down syndroom, was zo lief en schattig.

5. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.876
    5.115
    113
    Ja, was echt lief!

Ik vind het echt een mooi programma met leuke mensen. Vanavond toevallig niet gekeken maar de afgelopen weken (en de meeste afleveringen van vorige seizoenen) wel.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Agos ja, ik smolt echt. Wat een droppies:D

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja, wij kijken ook! Echt een heerlijk programma. Dat koppel van vorige week was inderdaad zo lief <3.

8. Volgens mij was dit de vierde aflevering, ik vind het ook een heerlijk programma en volg het wel al sinds het begin.

Ik vind Robin zo grappig :D 'Soms zie ik een meisje en dan denk ik.. Jij zou ZO mooi zijn, als mijn smaak anders was.' :D Of tijdens z'n eerste date; 'Het had slechter kunnen gaan. Maar alleen als één van ons in vlammen uit was gebarsten.'. &#9829;

9. Dobbertje26

Dobbertje26 Actief lid

7 dec 2016
    104
    24
    18
    Vrouw
    Ik moet de opname nog zien, ben erg benieuwd.
    Die Fries jongen is mijn neef ;). Lijkt me zo maf om hem dan op tv te zien.

Deel Deze Pagina